شناسهٔ خبر: 66838219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بابل میزبان برگزاری کلاس داوری درجه سه فوتبال + فیلم

اولین دوره کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در سال ۱۴۰۳ با ۲۶ داوطلب در شهرستان بابل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

مهدی بادی کناری رئیس هیئت فوتبال شهرستان بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در خصوص برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در این شهرستان، گفت: این کلاس به عنوان اولین کلاس داوری امسال در استان مازندران در شهرستان بابل در حال برگزاری است.

او با تقدیر و تشکر از زحمات مرحوم بهروان رئیس سابق و فقید هیئت فوتبال استان، افزود: از دو سال گذشته و روی کار آمدن رحیم درزی خلردی به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال استان مازندران شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد مربیگری و داوری در رده‌ها و سید‌های مختلف در استان هستیم که شهرستان بابل نیز از این قاعده مستثنا نبوده و نیست.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بابل گفت: این کلاس که از روز جمعه چهارم خرداد ۱۴۰۳ در شهرستان بابل آغاز شده و شروع به کار کرده است به عنوان کلاس داوری درجه ۳ فوتبال با حضور ۲۶ داوطلب اعم از ۲۲ آقا و ۴ بانو از سراسر استان مازندران در حال برگزاری می‌باشد و به مدت ۴ روز ادامه دارد

بادی کناری افزود: تقاضای برگزاری کلاس ارتقای داوری از درجه ۳ به ۲ را به هیئت فوتبال استان ارائه نمودیم که در ماه آینده در صورت موافقت فدراسیون فوتبال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

<div id="video-display-embed-code_19354866"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8741616/19354866?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما