شناسهٔ خبر: 66837979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سکوت تن‌هاخ شکست: به من گفتند می‌مانی!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به شایعات درباره اخراجش از این تیم واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منچستریونایتد امروز در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی منچسترسیتی به میدان برود و این آخرین فرصت برای آنهاست که بتوانند فصل سختی را که پشت سر گذاشتند با جام به پایان ببرند.

با وجود اینکه این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای شیاطین سرخ برخوردار است، اما روز گذشته گاردین خبر داد که مدیران این باشگاه حتی در صورتی که قهرمانی در این جام را هم به دست بیاورند حاضر به ادامه همکاری با تن‌هاخ نیستند و او قطعا از هدایت این تیم برکنار خواهد شد.

2022254

زمان انتشار این خبر انتقاد بسیاری را از سوی هواداران یونایتد به دنبال داشت اما حالا تن‌هاخ هم سکوتش را در واکنش به این شایعات شکسته است و در گفتگو با نشریه هلندی Voetbal International اظهار  داشت: «آنها گفتند که می‌خواهند همه چیز را تغییر دهند و می‌خواهند که با من این تیم را دوباره از نو بسازند. این چیزی است که آنها مستقیما به من گفتند.

اجازه دهید که صریح و صادق باشم. شرایط در طول این مدت بسیار بد بوده است. شرایط ما واقعا مزخرف بوده است. اما با وجود همه این اتفاقاتی که رخ داده است، ما باید در فینال جام حذفی به میدان برویم و برای پیروزی تلاش کنیم.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما