شناسهٔ خبر: 66837881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آغاز به کار سینماها از امروز/ «تگزاس۳» از چهارشنبه اکران می‌شود

 سامانه‌های فروش بلیت سینماها پس از ۵ روز تعطیلی آغاز به کار کرد و سینماهای سراسر کشور فعالیت خود را از سر گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،‌سینماهای سراسر کشور پس از پنج روز تعطیلی و عزای عمومی به دلیل شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد، از صبح امروز شنبه پنجم خرداد ماه فعالیت‌ خود را آغاز کردند.

ایرنا نوشت:درحالی که طبق خبر اعلام شده مقرر شده بود سینماها از ۳۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته تعطیل باشند، اما از صبح امروز پس از پنج روز عزای عمومی، سامانه‌های فروش بلیط کار خود را آغاز کردند و همه فیلم‌ها طبق روال هفته گذشته اکران خواهند شدند.

فیلم های تمساح خونی، مست عشق، سال گربه، بی بدن، آسمان غرب، ایلیا جست و جوی قهرمان، آپاراتچی، نوروز، نیلگون و تاوان که از پیش روی پرده بودند اکران خود را از سر گرفتند.

همچنین تگزاس۳ به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی سید مسعود اطیابی که قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته روی پرده برود، با یک هفته تاخیر از چهارشنبه همین هفته ۹خرداد اکران خود را آغاز خواهد کرد.

پیش از این پروانه نمایش فیلم‌های آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و عینک قرمز به کارگردانی حسین مهکام نیز صادر شده بود. به علاوه قرارداد سرگروهی فیلم‌های خجالت نکش۲ به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی، آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمد حسین میری و همچنین کوچه ژاپنی‌ها به کارگردانی امیر حسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی ثبت شده بود.

۲۲۰۵۷

نظر شما