شناسهٔ خبر: 66837802 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ذاکر: شهید رئیسی برای خدمت به مردم اصرار داشت

علی قورچیان

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی شاخص شهید رئیسی بود و انتظار می‌رود رئیس جمهور آتی نیز ادامه دهنده راه ایشان باشد.

صاحب‌خبر -

سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خدمات  شهید آیت الله رئیسی در مقاطع مختلف، بیان  کرد: از نگاه بنده شهید رئیسی به شعار قرآنی خدمت بی منت به مردم واقعا عمل کرد و تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت. این کار هر کسی نیست که به خدمت بر مردم اصرار کند. خیلی از مسئولان آمدند و رفتند اما نتوانستند بر خدمت به مردم پافشاری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید رئیسی در سایه همین شعار جان خود را از دست داده است. شهید رئیسی راه خوبی را باز کرد تا از ظرفیت های پنجشنبه و جمعه نیز برای خدمت به مردم استفاده شود. شهید رئیسی برای خدمت به مردم زمان و مکان نمی شناخت. حتی ساعت هم نمی‌شناخت. در روزهایی که مسئولان دیگر در خانه‌های خود نشسته بودند می دیدند که رئیس جمهور با هیئت همراه وارد یک شهرستان می‌شد. واقعا تعجب می کردیم که چگونه رئیس جمهور از سفر خارجی بازگشته و بلافاصله به یک شهرستان سفر کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمت به مردم ویژگی شاخص شهید رئیسی بود و به خاطر همین شهید جمهور شد. انتظار مردم این است که رئیس جمهور آتی نیز ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد. همان طوری که شهید رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت، رئیس جمهور آتی نیز باید برای خدمت به مردم اصرار کند.

انتهای پیام

نظر شما