شناسهٔ خبر: 66837608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رشفورد، داستان یک سقوط آزاد

دعوت‌نشدن مارکوس رشفورد به یورو ۲۰۲۴ فصل ناامیدکننده این بازیکن را تکمیل کرد. تنها هشت گل زده در ۴۲ بازی آمار ضعیف او در این فصل بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مارکوس رشفورد در این فصل با منچستریونایتد روزهای تلخی را سپری کرد. تازه‌ترین اتفاق تلخ برای این بازیکن این بود که در فهرست گرت‌ ساوت‌گیت برای یورو قرار نگرفت.

مهاجم انگلیسی از زمان اولین بازی‌اش برای تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۱۶ همواره یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود ولی این بار نامش حتی در فهرست ۳۳ نفره گرت ساوت‌گیت برای یورو نیز دیده نمی‌شود. سرمربی تیم ملی انگلیس درباره کشیدن خط قرمز روی نام این بازیکن گفت: بازیکنانی که دعوت‌ شده‌اند همگی بازیکنان خوبی‌اند. درباره مارکوس رشفورد هم فکر می‌کنم بازیکنانی که در پست او دعوت شده‌اند، فصل بهتری نسبت به او داشته‌اند؛ به همین سادگی.

حقیقت این است که حق با مربی انگلیسی است. مارکوس راشفورد در ۴۲ بازی در فصل جاری هشت گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است. افت عملکرد و ارقام نسبت به سال گذشته که ۳۰ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد، قابل توجه است. این بازیکن البته حمایتش را از تیم ملی انگلیس نشان داد و در پستی کوتاه نوشت: «با آرزوی موفقیت برای گرت ساوت‌گیت و بچه‌ها در یورو»

رشفورد، داستان یک سقوط آزاد مارکوس رشفورد نسبت به فصل قبل افت زیادی داشت

کسی که بیش از همه از غیبت مارکوس رشفورد در فهرست ساوت‌گیت شگفت‌زده شد، مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، بود. او درباره این موضوع گفت: از اینکه گرت ساوت‌گیت، مارکوس رشفورد را از ترکیب خارج کرده متعجبم. درست است که او فصل بدی را پشت سر گذاشت اما دیدارهای ملی متفاوت‌اند و او همیشه با پیراهن انگلیس درخشیده بود. ما بازیکنان هجومی خوب زیادی داریم اما هیچکس سرعت رشفورد را ندارد. ارزش ریسک‌کردن را داشت که رشفورد را به یورو ببریم.

مهاجم منچستریونایتد در ۶۰ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس ۱۷ گل به ثمر رسانده است و اکنون باید یورو را از تلویزیون تماشا کند. 

این تابستان ممکن است تابستان آرامی برای مهاجم انگلیسی نباشد. هفته‌ها پیش، روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داد که INEOS، مالک جدید منچستریونایتد، در حال تدارک یک انقلاب بزرگ در شیاطین سرخ است که در آن تنها راسموس هویلوند (۲۱ ساله)، آلخاندرو گارناچو (۱۹ ساله) و کوبی ماینو (۱۹ ساله) حضورشان برای فصل بعد قطعی است.

در خروج منچستریونایتد به صورت مستقیم برای مارکوس رشفورد باز نشده اما بسته هم نیست. ارزش این بازیکن ۶۰ میلیون یورو است. این مهاجم ۲۶ ساله یکی از بازیکنانی است که خواهان زیادی دارد و باید دید برای فصل جدید چه تصمیمی خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما