شناسهٔ خبر: 66836600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب و عکس دفاع مقدس در زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت؛ نشست روایت گری، نمایشگاه کتاب تخصصی ایثار و شهادت و نمایشگاه عکس در شهرستان‌ها دائر است.

صاحب‌خبر -

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: هر سال همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متعددی توسط بنیاد شهید اجرا می‌شد که امسال با توجه به تقارن شهادت شهید جمهور و همراهانش این برنامه‌های ویژه‌تر اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال گرایش برنامه‌های بزرگداشت سوم و چهارم خرداد به سمت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت مردم و توجه به نوجوانان و جوانان بود، اضافه کرد امسال این برنامه‌ها با شعار «در راه فتح قله هستیم» برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت این ایام گفت: برگزاری مراسم یادبود شهدا و تکریم رزمندگان و خانواده‌های معظم ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب، آثار هنری، گرافیک و نقاشی و خوشنویسی و عکس از جمله این برنامه‌هاست که در سطح شهرستانی در حال اجراست.

برزگر همچنین در مورد نشست‌های تخصصی برای تبیین عظمت عملیات آزادسازی خرمشهر نیز گفت: برگزاری نشست تخصصی برای تبیین عظمت عملیات بیت‌المقدس، ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت و نقش نیروهای مسلح، سازمان‌های مختلف و مردم در دفاع مقدس به مرور برگزار می‌‎شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست هم‌اندیشی دختران فعال در عرصه دفاع مقدس و مقاومت، تجلیل از بانوان فعال در حوزه روایت گری دفاع مقدس با حضور هنرمندان عرصه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا مخصوصاً شهدای شاخص و تقدیر از نویسندگان و راویان کتب تاریخ شفاهی نیز طی روزهای آتی از سوی بنیاد شهید استان اجرایی خواهد شد.

نظر شما