شناسهٔ خبر: 66836306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسداشت پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر بخش خضرآباد 

اولین پاسداشت پدران و مادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد و گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش در حسینیه خضرآباد برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

پاسداشت پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر بخش خضرآباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اولین پاسداشت پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد و گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش با حضورامام جمعه بخش خضرآباد؛ استاندار یزد؛ خانواده‌های معظم شاهد؛ فرماندار و معاونین فرماندار؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر؛ فرماندهان سپاه و بسیج ناحیه اشکذر؛ رئیس شورای اسلامی شهر یزد؛ رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد و مردم قدر شناس روستا‌های مختلف بخش خضرآباد در حسینیه شهر خضرآباد برگزار شد.

 

سخنرانان این مراسم با  گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به ویژگی‌های منحصر به فرد آیت‌الله رئیسی اشاره کردند و صداقت، مردم داری و پر تلاش بودن را از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی برشمردند و افزودند: ایشان با همه اقشار جامعه ارتباط صمیمی برقرار می‌کرد و با همین حسن خلق در صحنه بین الملل اعتبار کسب کرد.

 

سخنرانان همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد بیان داشتند پدران و مادران شهدا شاهدانی بی ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین پدران و مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

 

برپایی نمایشگاه تصاویر شهدای گرانقدر؛ روایتگری، رونمایی از شهید شاخص بخش خضرآباد و تجلیل از پدران و مادران آسمانی شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظر شما