شناسهٔ خبر: 66835053 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پائز: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از مسابقه برابر ایتالیا گفت: امروز به بازیکنانم افتخار می‌کنم و هر روز شاهد پیشرفتشان هستم.

صاحب‌خبر -

پائز: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب شد.

موریس موتا پائز پس از این دیدار اظهار کرد: مثل روز قبل شروع کردیم و خیلی خوب بودیم، اما امروز تمامی بازیکنان ایتالیا سرویس‌های خیلی خوبی زدند و بازی خیلی برایمان سخت بود.

وی ادامه داد: از رفتاری که در زمین می‌دیدم خیلی خوشحال هستم. از رفتار بازیکنان و جنگندگیشان راضی بودم، اما فشار زیادی از سمت قهرمان جهان به ما وارد شد و این آسان نیست. امروز به بازیکنان افتخار می‌کنم و هر روز شاهد پیشرفتشان هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: خیلی مهم است که همه جزئی از پروژه باشند و به کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، اهمیت بدهند. امیدوارم بازیکنان بیشتر فرصت بازی پیدا کنند و همه بازیکنان همراه شش بازیکن داخل زمین باشند. ما بایستی یک تیم باشیم فارغ از این که چه کسی در زمین بازی خواهد کرد. بایستی همه با هم باشیم.

نظر شما