شناسهٔ خبر: 66834858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

امروز؛ هفته پایانی لیگ برتر هندبال با نام و یاد رئیس جمهور شهید و همراهان

هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و تیم همراهش برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

امروز؛ هفته پایانی لیگ برتر هندبال با نام و یاد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که قرار بود، دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت، برگزار شود، اما به دلیل شهادت رییس جمهور و تیم همراهش لغو شد، امروز با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و تیم همراهش و با جدال دو تیم اصفهانی برای کسب رده سوم و ۳ دیدار دیگر برگزار می‌شود.

برنامه کامل دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

 هفته بیست و دوم – شنبه – ۵ خرداد ۱۴۰۳:
ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد - نفت و گاز گچساران
ساعت ۱۶:۰۰/ آلومینیوم اراک - فولاد سپاهان نوین
ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - صنعت مس کرمان
ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - فولاد مبارکه سپاهان
ساعت ۱۸:۳۰/ پرواز هوانیروز اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون


فرازبام خائیز دهدشت و زغال سنگ طبس هم پیش از این به میزبانی تالار فدراسیون هندبال با هم دیدار کردند که این بازی با تساوی ۲۷ -۲۷ به پایان رسید.

هم اکنون صنعت مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زده است، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون ۳۷ امتیازی است و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و گیتی‌پسند با یک امتیاز بیشتر از سپاهان و ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان با ۳۲، زغال‌سنگ طبس با ۲۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران با ۲۳، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۲، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۸ و فرازبام خائیز دهدشت با ۶ امتیاز (یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

نظر شما