شناسهٔ خبر: 66833841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

ضرورت و اهمیت آگاه سازی مادران در مقابله با مخاطرات

همزمان با دهه ی کرامت، مرکز کودک و مادر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت پارک بانوان و جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان کارگاه آموزشی با عنوان کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ به نقل از لیلا سهندی که در گزارشی بیان کرد: همزمان با دهه ی کرامت، مرکز کودک و مادر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت پارک بانوان و جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان کارگاه آموزشی با عنوان کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار کرد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ گفت: در این ویژه برنامه که با حضور تعدادی از دختران و مادران مرکز شماره ۶ و همکاران شهرداری و بانوان حاضر در پارک بانوان برگزار شد، ابتدا مربی فرهنگی این مرکز ضمن تبریک روز دختر و دهه ی کرامت، به نقش مادران و دختران با عنوان نیمی از جمعیت کشور و ضرورت و اهمیت آگاه سازی زنان و دختران به عنوان مراقبان فرزندان و سالمندان در خانواده اشاره کرد و افزود: در اغلب حوادث و بحران‌ها زنان زمان کافی برای نجات خود از خطر را ندارند و بیشترین آسیب‌های جسمی و متعاقبا روحی روانی را متحمل می شوند.

لذا ضروریست که با سلسله آموزش‌ها وتوانمند سازی زنان و مادران آینده، از میزان این آسیب‌ها و خسارت‌های مالی و جانی در جامعه کاسته شود.

در ادامه برنامه کارگاه آمادگی در برابر مخاطرات توسط ندرلو مربی جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان اجرا گردید و مقرر شد گواهی شرکت در دوره به حاضرین اعطا گردد.

ضرورت و اهمیت آگاه سازی مادران در مقابله با مخاطرات

ضرورت و اهمیت آگاه سازی مادران در مقابله با مخاطرات

نظر شما