شناسهٔ خبر: 66833244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخاب مشاوران و پیمانکاران طرح‌های عمرانی با اولویت شرکت‌های بومی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با دقت و بررسی بیشتری با اولویت شرکت‌های بومی و دانش بنیان و بررسی سوابق اجرایی این کارگزارن انجام شده تا روند اجرایی این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطایی در جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: توجه به تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات مردمی با اولویت اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، توجه ویژه به معیشت کارکنان، کاهش هزینه‌های جاری اداری و افزایش بهروری در تمامی سطوح اداری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تحقق سیاست‌های طرح نهصت ملی مسکن که از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی است در استان با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تسریع در اتمام پروژه‌های فعال و نیمه تمام با نظارت و پیگیری دقیق امری لازم بوده و تامین مطالبات پیمانکاران در دستور کار قرار دارد.

عطائی بیان کرد: بالاترین ثواب و اجر خدمت بی منت به مردم عاقبت به خیری و شهادت است.

وی با تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان، کار و تلاش جهادی و بی منت جهت حل مشکلات مردم حتی در دورترین و کم برخوردار‌ترین مناطق کشور را سیره عملی شهید جمهور عنوان کرد.

وی افزود: سیره خدمت به مردم باید در سرلوحه و الگوی عملی برای مدیران و کارکنان دولت بوده و در تمامی سطوح اداری باید ساری و جاری شود.

نظر شما