شناسهٔ خبر: 66833139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر رستمکلا بهشهر آغاز شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها شهر رستم کلا از توابع شهرستان بهشهر با هدف دسترسی خانوار ها، کسب و کارها و مراکز آموزشی و اداری و .. این شهر به شبکه پر سرعت فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خصوص اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهر رستم کلا از توابع شهرستان بهشهر گفت: طرح ایجاد شبکه فیبر نوری در شهر رستم کلا از توابع شهرستان بهشهر با پیش بینی سرمایه گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال طراحی شده است که عملیات اجرایی آن آغاز و انشالله تاپایان سال به بهره برداری می رسد.
وی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTx در این شهر افزود: طرح فیبرنوری FTTx  توسط اپراتور منتخب از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی هفته جاری در شهر رستم کلا آغاز شده و امیدواریم با توجه به شرایط و مسیر اجرای پروژه، طی بازه زمانی یکساله، با بهره برداری از این طرح ۳۹۷۹ خانوار این شهر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شوند. 

نظر شما