شناسهٔ خبر: 66830788 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تشییع میلیونی شهید رئیسی و همراهانش

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: صحنه تشییع شهدای گرانقدر از تبریز گرفته تا قم و تهران و مشهد و سپس تشییع هریک از پیکر‌های شهدا پیام روشنی به همه دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: پیام تشییع میلیونی پیکر شهید رئیسی وهمراهانش به دوست و دشمن رسید.

<div id="video-display-embed-code_11149203"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242620/11149203?width=600&height=350"></script></div>

صحنه تشییع شهدای گرانقدر از تبریز گرفته تا قم و تهران و مشهد و سپس تشییع هریک از پیکر‌های شهدا پیام روشنی به همه دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، با این سخن درمراسم تجلیل از شهید جمهور و همراهان شهیدش با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهدا گفت: این مراسم پس از تشییع پیکر امام خمینی و شهید قاسم سلیمانی سومین تشییع جنازه در تاریخ بود.

دبیرکل حزب با اشاره به گمانه زنی‌های غلط دشمنان ایران و سرخوردگی آنان بویژه آمریکا از اقتدار این کشور گفت: یکی از علت‌های ناکامی سیاست‌های آمریکا درمنطقه انکارواقعیت و نفهمیدن آن است.

سید حسن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات نبرد طوفان الاقصی گفت صهیونیست‌ها خود اعتراف می‌کنند در این هشت ماه هیچ دستاوردی را درمیدان نبرد محقق نکرده اند.

او گفت: ما امیدواریم جنگ متوقف شود، اما اگر نتانیاهو برجنگ اصرار داشته باشد رژیم صهیونیستی را به فاجعه می‌برد و مقاومت به پیروزی درخشان خواهد رسید.

دبیرکل حزب به تهدید‌های اخیر نتانیاهو که به نزدیکی جبهه شمالی فلسطین اشغالی آمده بود نیز پاسخ داد وگفت: به نتانیاهو و کابینه دشمن می‌گویم باید منتظر غافلگیری‌های ما باشید، ما تمام فرضیه‌ها وسناریو‌های ممکن شما را بررسی کرده ایم و نه می‌توانید ما را فریب دهید و نه فشار‌های اربابانتان کارایی دارد، مقاومت ادامه خواهد یافت.

سید حسن تاکید کرد هدف از گشایش جبهه جنوب لبنان برای یاری غزه و همچنین جلوگیری از هرگونه حمله غافلگیرانه دشمن به سمت لبنان بود.

نظر شما