شناسهٔ خبر: 66830307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از اخراج بازیکن ما و ۳ تعویض اجباری، شیرازه تیم برابر پرسپولیس از هم پاشید.

پورموسوی: شیرازه تیم ما برابر پرسپولیس از هم پاشید

پورموسوی: شیرازه تیم ما برابر پرسپولیس از هم پاشید

صاحب‌خبر -

سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست تلخ تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ۳ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به پرسپولیس و هوادارانش تبریک و به بازیکنان جوانم خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه همانند بازی‌های قبل فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و تیمی که در نیمه اول به بازی مسلط بود و خیلی قوی ظاهر شد و موفق شد به تیم بین‌المللی مثل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه گل به ثمر برساند، اما بعد از اخراج بازیکن و سه تعویض اجباری شیرازه تیم از هم پاشید.

او افزود: اعتقاد دارم که روی اخراج بازیکن ما و اعلام پنالتی سختگیرانه برخورد شد. نمی‌گویم برخوردی صورت نگرفت، اما در صحنه‌های قبلی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا شدند، اما داور حتی تذکر هم نداد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه همه از نوع فوتبال تهاجمی خوشحال بودند، عنوان کرد: قبل از بازی وعده داده بودم که تیم ما هجومی بازی کند، اما به دلیل تعویض‌های اجباری شیرازه تیم ما از هم پاشید. به آینده امیدواریم، هر چند کارمان سخت شده، امیدواریم با کسب نتایج در لیگ بمانیم.

پورموسوی با تاکید بر اینکه برخورد ساویو روبرتو به گونه‌ای نبود که در این بازی بزرگ با توجه به لغزنده بودن زمین، از سوی داور اخراج شود، خاطرنشان کرد: در هر سه صحنه‌ای که بازیکنان ما به زمین خوردند این بازیکنان را تعویض کردیم. برای وقت کشی بازی نکردیم و سه بازیکن ما تعویض اجباری شدند. اگر قرار بود وقت کشی کنیم در نیمه اول این کار را می‌کردیم.

او با بیان اینکه ناظمی از داوران خوب فوتبال ایران است، اظهار کرد: باید بروید و ببینید چه فشاری از سوی تماشاگران پس از گل سوم به داور وارد شد. تیمی که سه بر صفر از حریف عقب می‌افتد قطعا با وجود تماشاگرانش به بازی باز می‌گردد. پرسپولیس در این دیدار ۹۰ دقیقه از سوی هوادارانش تشویق شد. اگر به دنبال وقت کشی بودیم باید می‌دیدید که برای گل چهارم هم اقدام کردیم و همان توپ وارد دروازه ما شد. در دیدار مقابل پرسپولیس برای کسب سه امتیاز و بازی جوانمردانه به ورزشگاه آزادی آمده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره  وضعیت وخیم فوتبال خوزستان در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: به تماشاگران قول داده بودیم که بعد از مسابقات با پیشکسوتان صحبت کنیم. آن جایی برای فوتبال خوزستان خجالت‌آور است که موجی از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شوند. فاجعه هم آن که ما یک زمین تمرین در خوزستان نداریم و با توجه به نتایجی که به دست آمده قطعا یکی از سه تیم خوزستانی سقوط می‌کند.

پورموسوی با اشاره به اینکه امیدوار است بعد از سقوط همه مدیران جمع شوند و چاره اندیشی کنند، گفت: در مورد استقلال خوزستان باید بگویم اگر با این کیفیت سقوط کنیم این بدان معناست که تمام توان خود را گذاشته‌ایم و باید به دنبال مسائل دیگری باشیم. فوتبال خوزستان را بازیکنان و مربیان شکل می‌دهند و ما زمین تمرین نداریم و در این سال‌ها پشت این جمله قایم شدیم که خوزستان مهد فوتبال ایران است.

او  افزود: در نیم فصل دوم امتیازات خوبی به دست آوردیم و قبل از این دیدار هشتم یا نهم بودیم. اشتباهات داوری در نیم فصل اول به ما ضربه زد و در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کردیم و آن جایی باختیم که در نیم فصل اول نتوانستیم بیش از ۸ امتیاز به دست آوریم.

نظر شما