شناسهٔ خبر: 66829655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عالیشاه: هواداران بدانند بازیکنان پرسپولیس بی غیرت نیستند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هواداران می گویم که بازیکنان ما هیچ وقت بی غیرت نبودند و نیستند و نخواهند بود.

صاحب‌خبر -

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برد برابر تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکنان ما مزد صبوری خودشان را گرفتند. فقط یک چیزی به هواداران می‌گویم. یک شعار‌هایی بین ۲ نیمه داده شد، اما  زود جمع و جور شد. این بازیکنان هیچ وقت بی غیرت نبودند و نیستند و نخواهند بود. توفیقی شده که در رکاب پرسپولیس شمشیر بزنیم. نهایت توانمان را می‌گذاریم.

 کاپیتان پرسپولیس درباره  اتفاقات بین ۲ نیمه در رختکن گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. فقط باورمان نمی‌شد. موقعی که خواستیم وارد زمین شویم، بازیکنان  را جمع کردیم و گفتیم ما که ۳ بر صفر عقب هستیم، برویم و فقط بازی خودمان را بکنیم. باختیم هم فدای سرتان و حداقل می‌دانیم که تلاش خودمان را کردیم. الحمدالله این صحبت‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد، زیرا که خودِ ما را هم تا مرز سکته برد.

عالیشاه در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیسی‌ها گمان می‌کردند که استقلال خوزستان را راحت می‌برند، اظهار کرد: نه اصلا اینطور نیست. ما غافل‌گیر شدیم، مخصوصاً گل دوم گل اول را می‌گویم که اشتباه فردی بود، اما  گل دوم غافل‌گیر کننده بود. در هر صورت تشکر می‌کنم از هوادارانمان، زیرا مستحق این برد بودند و صبوری به خرج دادند.

بازیکن پرسپولیس اظهار کرد: تک تک بازیکنان می‌دانند پیراهن کدام تیم را پوشیده‌اند. هر که در زمین است، تمام توانش را می‌گذارد. همه تلاششان را کردند. خوشحالی امشب ما باید تمام شود و اینکه به فکر بازی‌های آینده باید باشیم.  

عالیشاه درباره  اینکه تیم استقلال خوزستان از داوری ناراحت بود، اظهار کرد: پنالتی اول را که همه گفتند پنالتی بود. همچنین خطایی که روی اوستون اورنوف شد هم پنالتی بود. بازیکن استقلال خوزستان سُر خورده؟ می‌خواست سر نخورد، به بازیکن ما که خورده است.

نظر شما