شناسهٔ خبر: 66829247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

صلاح مردم و رضایت الهی، اولویت اصلی خدمت دکتر رئیسی به مردم بود

غفارپور: امروز وظیفه ماست تا با جهاد تبیین و انتخاب درست مثل شهید آیت الله رئیسی در ۸ تیر ماه در پای صندوق‌های رای گیری ریاست جمهوری حاضر شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم یادبود شهدای خدمت و گرامیداشت سوم خرداد از سوی اداره ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران شهرستان، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون خدمت رضوی و آستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع)، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، روئسای هیات های ورزشی، مربیان و ورزشکاران و آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان در امام زاده ابراهیم (گلزار شهدای آمل) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ غفارپور "مدیر تربیت بدنی سپاه کربلا و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران" ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت رسانی به مردم شب و روز نمی شناخت؛ اخلاص، ایمان و امید در وجود ایشان موج می زد.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و باکفایت بود و بین خود و مردم فاصله‌ای نمی دید؛ با جان و دل به صحبت‌های مردم گوش می‌داد؛ ملت ایران در این حادثه تلخ خدمت‌گزار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد.

غفارپور با بیان اینکه آیت الله رئیسی در تمام امور صلاح مردم و رضایت الهی را مد نظر داشت اظهار کرد، امروز وظیفه ماست تا با جهاد تبیین و انتخاب درست مثل شهید آیت الله رئیسی در ۸ تیر ماه در پای صندوق‌های رای گیری ریاست جمهوری حاضر شویم.

در این محفل محمود شاهنوری، مداح اهل بیت(ع) به مداحی و نوحه‌سرایی پرداختند.

نظر شما