شناسهٔ خبر: 66829231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش بازیکنان پرسپولیس به معجزه آزادی

بازیکنان پرسپولیس پس از بازی درباره بازگشت معجزه‌آسا مقابل نساجی صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و یک بازگشت رویایی را تجربه کرد. شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی که در پایان نیمه اول 3 بر صفر از حریف عقب بودند، در 20 دقیقه پایانی 4 گل زدند و پیروز شدند.

با توجه به برد پرسپولیس و تساوی استقلال مقابل نساجی، حالا شاگردان اوسمار ویرا با 62 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند. بازیکنان پرسپولیس پس از بازی درباره این نتیجه شیرین صحبت کردند.

عالیشاه: هنوز چیزی تمام نشده است

امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، گفت: «تا وقتی ما در رکاب پرسپولیس شمشمیر می‌زنیم، قطعاً تمام توان‌مان را وسط می‌گذاریم و برای پیروزی تیم می‌جنگیم. منظورم همچنان جنگیدن است. امیدوارم حالا برای این قضیه حاشیه ایجاد نکنند».

او در پاسخ به این پرسش که در میان دو نیمه و در رختکن چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس در نیمه دوم با نتیجه 4 بر 3 توانست برنده شود، گفت: «اتفاق خاصی نیفتاد. فقط نتیجه باورمان نمی‌شد و غافلگیر شدیم، اما در بین دو نیمه و وقتی که وارد زمین شدیم، بچه‌ها را جمع و صحبت کردیم که آقا ما در نتیجه بازی 3 بر صفر عقب هستیم، به زمین برویم و بازی خودمان را راحت انجام بدهیم و از بازی کردن لذت ببریم. به بچه‌ها گفتیم دو سه یا هر چند گل توانستیم چه بهتر اگر باختیم هم فدای سرتان، چرا که کلی زحمت کشیدیم و حداقل می‌دانیم که تلاش‌مان را انجام دادیم. الحمدالله این حرف‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد. خود ما را تا سرحد سکته بردند».

عالیشاه در مورد اینکه تدابیر کادر فنی پرسپولیس به خوبی جواب داده و عاملی شد تا بازیکنان با انگیزه برای جبران وارد زمین شوند، گفت: «دانه، دانه بازیکنان چه درون زمین، چه روی نیمکت یا سکوها می‌دانند پیراهن چه تیمی را به تن کردند. چه من باشم، چه بازیکنی دیگر. من خیلی از بازی‌ها روی نیمکت بودم، ولی زمانی که به داخل زمین آمدم تمام توانم را گذاشتم. همان مطلبی که خدمت‌تان عرض کردم، چون برای تیم بزرگی بازی می‌کنم. بچه‌هایی که به‌عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند تلاش خودشان را انجام دادند و بچه‌هایی که در نیمه اول در زمین حضور داشتند، تلاش خودشان را انجام داده بودند. بقیه موارد دیگر بحث‌های فنی است».

کاپیتان پرسپولیس راجع به اینکه دیگر سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، گفت: «هیچ چیز تمام نشده است. خوشحالی ما فکر می‌کنم، امشب تمام می‌شود و باید فقط به فکر بازی آینده باشیم».

خدابنده‌لو: پرسپولیس بزرگی خودش را ثابت کرده است

محمد خدابنده‌لو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان که به برتری 4 بر 3 سرخپوشان انجامید، گفت: «بازی را بد شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم. هواداران نقش مهمی در بازگشت ما داشتند. پرسپولیس بزرگی خودش را بارها ثابت کرده است و امروز هم ثابت کرد».

او درباره کمک خود به پرسپولیس برای کسب این پیروزی گفت: «من وظیفه خودم را انجام دادم و خدا را شکر شرمنده هواداران نشدم».

او درباره نقش شعارهای هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم در پایان نیمه اول گفت: «من بیشتر تشویق هواداران را شنیدم. شاید عده‌ای باشند که چنین شعارهایی داده‌اند، اما هواداران پرسپولیس بارها بزرگی خودشان را نشان داده‌اند و حمایت آنها باعث شد به بازی بازگردیم».

هافبک پرسپولیس در مورد صعود به صدر جدول گفت: «قضاوت درباره قهرمانی فصل هنوز زود است. دو بازی مهم باقی مانده و ان‌شاءالله که سربلند شویم».

ترابی: با هیچ تیمی صحبت نکردم

مهدی ترابی بعد از پیروزی 4 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گفت: «به همه کسانی که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم و خداراشکر ناامید به خانه‌هایشان برنگشتند. فکر نمی‌کردیم بازی اینقدر برای ما سخت شود ولی خیلی خوب به بازی برگشتیم و خداراشکر که دل همه هواداران را شاد کردیم».

بازیکن پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت تمدید قراردادش با سرخپوشان و نگرانی هواداران از بابت خروج وی و دانیال اسماعیلی‌فر از تیم تهرانی در پایان فصل تصریح کرد: «ان‌شاءالله این بازی‌ها تمام شود. فعلاً از بازی‌ها لذت می‌بریم. دو بازی دیگر در پیش داریم و امیدوارم با قهرمانی تمام شود».

ترابی راجع‌به اینکه دیگر سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است، گفت: «دیگر روند چرخید و همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید تمرکز بهتری داشته باشیم. 2 بازی باقی مانده نسبت به این بازی فوق العاده سخت‌تر است. قطعاً کادر و بچه‌ها اهمیت این بازی را می‌دانند؛ همه ما تلاش می‌کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم».

ترابی درباره شایعه نارضایتی‌اش بابت میزان دریافتی از پرسپولیس و احتمال خروجش از جمع سرخپوشان و مذاکره با تراکتور و یک تیم صنعتی، گفت: «هنوز هیچ صحبتی انجام نشده و اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم باشگاه چاره خوبی بیندیشد. من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام. نمی‌دانیم مدیران سال آینده چگونه می‌خواهند تیم را ببندند».

258 258

نظر شما