شناسهٔ خبر: 66828892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در آزادی

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بازی با براری سه گله سرخ پوشان به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی(46-علی نعمتی)، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی(46-محمد خدابنده لو)، سروش رفیعی(46-وحید امیری)، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر
سرمربی: اوسمار ویه‌را

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکفا و محمد آبشک
سرمربی: سیروس پورموسوی

شرح گل:

پرسپولیس 0 – استقلال خوزستان 1 (علیرضا کاظمی – دقیقه 4): سُر خوردن دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا محمدجواد آقایی‌پور صاحب توپ شود و پاس خود را به علیرضا کاظمی بدهد. او توپ را از بین پاهای حسین کنعانی عبور داد و ضربه نهایی را به دروازه پرسپولیس زد.(ویدیو)

پرسپولیس 0 – استقلال خوزستان 2 (آسور رستم – دقیقه 40): اشتباه عجیب فرشاد فرجی منجر به کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و بعد از دفع بازیکن پرسپولیس، آرتور رستم در نقطه کور صاحب توپ شد و با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم گشود.(ویدیو)

پرسپولیس 0 – استقلال خوزستان 3 (علیرضا کاظمی – دقیقه 45+4): بعد از اعلام آفساید روی صحنه شوت عبدالکریم حسن، گروسیان به سرعت با ارسال توپ هوایی تیمش را در موقعیت قرار داد که در این صحنه آقایی پور با پرش خود مدافعان پرسپولیس را از جریان بازی خارج کرد و در ادامه علیرضا کاظمی توانست به شکلی عجیب و غریب گل سوم را هم بزند.(ویدیو)

پرسپولیس 1 – استقلال خوزستان 3 (حسین کنعانی زادگان – دقیقه 76): روی حرکت وحید امیری و خطای بازیکن استقلال خوزستان پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و بعد از مکث طولانی و در حالی که گروسیان وسط دروازه ایستاده بود، توپ را به گوشه سمت چپ زد و دروازه را گشود.(ویدیو)

پرسپولیس 2 – استقلال خوزستان 3 (دانیال اسماعیلی فر – دقیقه 77): بعد از یک حمله سریع پاس در عمق حسین کنعانی با ضربه نهایی از سوی دانیال همراه شد و دروازه باز شد.(ویدیو)

پرسپولیس 3 – استقلال خوزستان 3 (عیسی آل کثیر – دقیقه 86): پاس بلند … به پشت مدافعان استقلال خوزستان ارسال شد و عیسی توپ را از مدافعان حریف ربود و با یک ضربه بالاخره طلسم را شکست و تیمش را پیش انداخت.(ویدیو)

پرسپولیس 4 – استقلال خوزستان 3 (اوستون اورونوف – دقیقه 90+6): امید عالیشاه در ضد حمله کار را در اختیار گرفت و با پاس دقیق توپ را به دانیال داد. او کات بک را به سمت دروازه فرستاد و کنعانی شوت زد. گروسیان موفق شد توپ را برگرداند و این اورونوف بود که گل چهارم را زد.(ویدیو)

اخطار ها:

استقلال خوزستان: ساویو روبرتو(16) ساویو روبرتو(57) محمود مطلق زاده(73)

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند(5+45) علی نعمتی(52) عیسی آل‌کثیر(59)

اخراج:

استقلال خوزستان: ساویو روبرتو(57)

نظر شما