شناسهٔ خبر: 66826969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نتایج هشت بازی‌ همزمان لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده هفته ۲۸: کامبک معجزه‌وار پرسپولیس با 4گل در یک ربع! | استقلال در قائمشهر از صدر افتاد + جدول لیگ

پرسپولیس در تهران و استقلال در قائمشهر، مقابل دو حریف پرانگیزه و در خطر سقوط استقلال خوزستان و نساجی قرار گرفتند و جان به لب شدند. در آزادی یکی از معجزات فوتبال با کامبک چهارگله سرخ‌ها روی باخت ۳برصفر نیمه اول رخ داد...

صاحب‌خبر -

گزارش زنده لیگ تا دقیقه ۴۵: پرسپولیس ۳گل در یک نیمه خورد! | استقلال در قائمشهر مساوی نمی‌خواهد

پرسپولیس بازی سه بر صفر باخته را برد و صدرنشین لیگ شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال در اوج حساسیت از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب با انجام هشت بازی همزمان برگزار شد و پرسپولیس با پیروزی دراماتیک در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی، جای استقلال را در صدر جدول گرفت.

هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و به همین دلیل بازی‌ها راس یک زمان برگزار شدند تا تکلیف تیم‌های پایین یا بالای جدولی بدون تفاوت مشخص شود.

پرسپولیس در تهران و استقلال در قائمشهر، مقابل دو تیم در خطر سقوط استقلال خوزستان و نساجی مازندران قرار گرفتند که انتحاری و برای بقا بازی می‌کردند. در سه هفته مانده با پایان فصل، اوج حساسیت در کورس قهرمانی شکل گرفت و مهیج ترین بازی در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل تیم استقلال خوزستان رقم خورد.

حالا سرنوشت قهرمانی در اختیار پرسپولیس است و استقلال با توقف در قائمشهر مقابل نساجی، باید منتظر لغزش رقیب بماند.

 

نتایج همزمان هفته ۲۸ در نیمه نخست

نساجی قائمشهر صفر - استقلال صفر

داور: بیژن حیدری

 

پرسپولیس ۴ - استقلال خوزستان ۳

گل: علیرضا کاظمی دقایق ۴ و ۴۵+۳ و آسو رستم در دقیقه ۴۱ برای استقلال خوزستان و محمدحسین کنعانی‌زادگان دقیقه ۷۷ پنالتی، دانیال اسماعیلی‌فر دقیقه ۷۸ ، عیسی آل‌کثیر دقیقه ۸۵ برای پرسپولیس 

اخراج: اندونگ دقیقه ۵۷ با دریافت کارت زرد دوم

داور: کوپال ناظمی

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 1 (علیرضا کاظمی - دقیقه 4): سُر خوردن دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا محمدجواد آقایی‌پور صاحب توپ شود و پاس خود را به علیرضا کاظمی بدهد. او توپ را از بین پاهای حسین کنعانی عبور داد و ضربه نهایی را به دروازه پرسپولیس زد.

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 2 (آرتور رستم - دقیقه 40): اشتباه عجیب فرشاد فرجی منجر به کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و بعد از دفع بازیکن پرسپولیس، آرتور رستم در نقطه کور صاحب توپ شد و با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم گشود.

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 3 (علیرضا کاظمی - دقیقه 45+4): بعد از اعلام آفساید جنجالی روی صحنه شوت عبدالکریم حسن، گروسیان به سرعت با ارسال توپ هوایی تیمش را در موقعیت قرار داد که در این صحنه آقایی پور با پرش خود مدافعان پرسپولیس را از جریان بازی خارج کرد و در ادامه علیرضا کاظمی توانست به شکلی عجیب و غریب گل سوم را هم بزند.

پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان 3 (حسین کنعانی - دقیقه 76): روی حرکت وحید امیری و خطای بازیکن خوزستان، پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و بعد از مکث طولانی و در حالی که گروسیان وسط دروازه ایستاده بود، توپ را به گوشه سمت چپ زد و دروازه را گشود.

پرسپولیس 2 - استقلال خوزستان 3 (دانیال اسماعیلی فر - دقیقه 77): بعد از یک حمله سریع و پیشروی کنعانی‌زادگان، پاس در عمق این بازیکن به دانیال اسماعیلی‌فر، ضربه نهایی در داخل محوطه جریمه از لای پاهای گروسیان وارد دروازه شد.

پرسپولیس 3 - استقلال خوزستان 3 ( عیسی آل‌کثیر - دقیقه 85): ارسال بلند عبدالکریم حسن از خط دفاعی پرسپولیس پشت مدافعان استقلال خوزستان فرود آمد و عیسی با استارت سریع به توپ رسید و بلافاصله با بغل پا بازی را مساوی کرد.

پرسپولیس 4 - استقلال خوزستان 3 ( اوستون ارونوف دقیقه 90+5): جنون فوتبال، کامبک سرخپوشان در بازی‌ای که نیمه اول را سه بر صفر باخته بود، چهار گل بعداز دقیقه ۷۷ زد. ارونوف گل چهارم را روی کار تیمی و پاسکاری زمینی در دهانه دروازه زد و پرسپولیس را صدرنشین کرد.

پیکان صفر - تراکتور صفر

داور: موعود بنیادی‌فر

 

سپاهان ۲ - هوادار صفر

گل‌ها: شهریار مغانلو دقیقه ۱۳ و رامین رضاییان دقیقه ۳۶

داور: علی صفایی

 

 نفت آبادان ۲ - شمس‌آذر قزوین ۲

گل‌ها: فراز امامعلی دقیقه ۴ و محمد پاپی ۱۳ برای شمس‌آذر . میثم تهیدست دقایق ۷ و ۹۰+۲ برای نفت

داور: امیر عرب‌براقی

 

گل‌گهر سیرجان ۲ - آلومینیوم اراک ۳

گل‌ها: رضا جبیره ( ۴ و ۵۹ ) و محمد امین کاظمیان (۹۰) برای آلومینیوم و سعید سحرخیران (۱۹) و احمدرضا زنده روح (۹۰+۷ - پنالتی) برای گل‌گهر

اخراج: عارف حاجی‌عیدی دقیقه ۶۳

داور: مرتضی منصوریان

 

ملوان انزلی صفر - مس رفسنجان یک

گل: سجاد شهباززاده دقیقه ۵۳

داور: حسین زیاری

 

 فولاد خوزستان یک - ذوب‌آهن صفر

گل: موسی کولیبالی دقیقه ۵۷

داور: امیر سامان سلطانی

 

گزارش زنده هفته ۲۸: کامبک معجزه‌وار پرسپولیس با 4گل در یک ربع! | استقلال در قائمشهر از صدر افتاد

نظر شما