شناسهٔ خبر: 66828673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ویسی:

فوق‌العاده بازی کردیم / ماندن ما در لیگ یک جشن است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاید در این مقطع باید جشن آسیایی شدن را می‌گرفتیم اما ماندن ما در لیگ یک جشن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله ویسی _جمعه چهارم خرداد_ در نشست خبری پایان بازی فولاد و ذوب‌آهن اظهار گرد: یک بازی جانانه، تاکتیکی، خوب و خوزستانی را داشتیم و مردم از این بازی لذت بردند. ما بدهکار مردم و باشگاه بودیم. مردیم تا بردیم. دیر شد ولی به جای و به موقع بود و می‌توانستیم زودتر ببریم که اینگونه نشود.

وی افزود: ممنون هستم که تا این لحظه ما را تحمل کردند که این برد را بیاوریم و دو فینال دیگر هم تا پایان فصل داریم. انشاالله سه شنبه، در ورزشگاه برای نجات فوتبال خوزستان پر شود. من، کادر فنی، بازیکنان و شما هواداران با تمام وجود کنار همدیگر هستیم تا سه بازی بیاوریم و باید یک جشن آسیایی بگیریم که با حمایت شما، یکی از دردهای زخممان را مرهم بگذاریم. تبریک می‌گویم و فوق العاده بازی کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان در توضیح نتایج این تیم که در تضاد با با دو تیم دیگر این استان است، گفت: ما تمام سعی‌مان را کردیم که حداقل ۲ تیم خوزستانی در لیگ بماند و این اتفاق خواهد افتاد. اوضاع فولاد الان بهتر است چون بازی‌های مستقیم با پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت را بردیم. مطمئناً رتبه بهتری خواهیم داشت ولی الان دقیق از نتایج خبر ندارم اما باعث می‌شود تا مردم خوزستان مقداری خوشحال شوند و حالا ریکاوری می‌کنیم تا برویم سراغ سه شنبه. ما فقط به مجموعه خودمان فکر می‌کنیم و انشاالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

نظر شما