شناسهٔ خبر: 66827527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد

حضور انبوهی از مردم داغدار در آیین تشییع و خاکسپاری خادم الرضا، نشانه آن است که هرکسی خدمت خالصانه داشته باشد، خداوند به او عزت می دهد.

صاحب‌خبر -

 

عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در آیین بزرگداشت شهدای خدمت و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز ملت شریف ایران عزادار شخصیتی است که یار و یاور رهبری، انسانی متواضع و خدمتگزار ملت ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: شهید آیت الله رئیسی حتی در زمان شهادت هم لباس خدمت بر تن داشت و با تمام توان و تلاش خود از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی در ادامه به رشادت رزمندگان و جانفشانی آنان در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) تبیین رشادت های رزمندگان دفاع مقدس را در سطح جامعه بویژه برای نسل جوان ضروری ضروری دانست و افزود: آزاد سازی خرمشهر به یاد ماندنی ترین روز های تاریخ انقلاب اسلامی است که همه ملت شریف ایران به آن افتخار می کنند.

 

نظر شما