شناسهٔ خبر: 66827487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، گفت: فکر می‌کنم باخت در آسیایی ویتنام تلنگر به‌موقعی برای ۲ بانوی المپین تکواندوی ما بود.

ساعی: این تلنگر نیاز بود؛ به توان کیانی و نعمت‌زاده ایمان داریم

ساعی: این تلنگر نیاز بود؛ به توان کیانی و نعمت‌زاده ایمان داریم

صاحب‌خبر -

به پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ مهروز ساعی در خصوص عملکرد بانوان تکواندو ایران در مسابقات آسیایی ویتنام که با کسب یک مدال نقره و یک برنز همراه بود و افت محسوسی نسبت به دوره گذشته داشت، عنوان کرد: از عملکرد تیم و بازیکنان راضی نبودیم و این واقعیتی است که باید بپذیریم.

وی افزود: دفاع از عنوان قهرمانی، کار بسیار سختی است و ما نیز نتوانستیم نتایج قابل انتظاری بگیریم. باید این حال مساله مهمتر برای کادر فنی، بررسی شرایط ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده، ۲ المپین ما بود.

مربی تیم ملی تکواندو ایران، توضیح داد: ملی‌پوشان ما از لحاظ بدنی و روحی مشکل خاصی نداشتند و همگی به شرایط مسابقه رسیده بودند. در آسیایی ویتنام گرفتار اشتباهات فردی بچه‌های خودمان شدیم که متاسفانه نتیجه را از دست دادند.

وی گفت: کیانی به حریف تایلندی باخت که در بازی‌های آسیایی نیز مغلوب او شده بود. با این حال، ناهید دو ماه قبل در صربستان هم بازیکن را برده بود، ولی در ویتنام اشتباهاتی در مبارزه‌اش انجام داد و باخت.

نظر شما