شناسهٔ خبر: 66827451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیشرفت ۷۵ درصدی ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در قنوات 

مدیر طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های تابعه استان گفت: ساخت ۴۵ واحد آپارتمانی در شهر قنوات در قالب طرح نهضت ملی مسکن با هفتاد و پنج درصد پیشرفت به زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های تابعه استان گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۴۵ واحد آپارتمانی در شهر قنوات با هفتاد و پنج درصد پیشرفت فیزیکی به زودی تحویل متقاضیان می‌شود.

اسماعیل اسدی با بیان اینکه این واحد‌ها در هشت بلوک و در دو طبقه ساخته شده است افزود: هم اکنون این واحد‌ها در مرحله گچ کاری و کاشیکاری است و متراژ هر واحد ۸۵ متر مربع است. 

وی همچنین با اشاره به ساخت واحد‌های ویلایی در سایت اسلام آباد قنوات در زمینی به مساحت ۵۴۵ هکتار گفت: در این سایت طراحی پلاک‌ها به صورت ویلایی و قطعات ۲۰۰ متر در دو طرح دوخواب و یک خواب طراحی شده است.

مدیر طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های تابعه استان با بیان اینکه در اسلام آباد قنوات ساخت هشت هزار پلاک مسکونی پیش بینی شده است افزود: از هشت هزار پلاک، بخشی بعنوان طرح‌های نهضت ملی مسکن، بخشی به صورت پلاک‌های انفرادی و بخش سوم در قالب طرح جوانی جمعیت به مردم واگذار می‌شود.

وی افزود: اگر تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان به موقع باشد، این واحد‌ها در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11148853"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242562/11148853?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما