شناسهٔ خبر: 66827449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف و جریمه در انتظار کورس‌های شبانه و شوتی سواران

خبرگزاری صدا و سیما

دادستان مرکز استان ایلام گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است؛ توقیف و جریمه در انتظار کورس‌های شبانه و شوتی‌سواران خواهد بود. 

صاحب‌خبر -

                                                                      توقیف و جریمه در انتظار کورس‌های شبانه و شوتی سواران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالوهاب بخشنده اظهار داشت این روز‌ها و در بستر فضای مجازی کلیپ‌هایی مبنی بر هنجارشکنی عده‌ای با انجام کورس‌های شبانه و شوتی سواری منتشر می‌شود که دستور توقیف خطاب به نیروی انتظامی صادر شده و توقیف توسط نیروی انتظامی دراجرای دستور قضایی صورت می‌گیرد. 

وی افزود: پس از توقیف خودرو توسط نیروی انتظامی دادستانی از جهت اخلال در نظم عمومی، برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و باقاطعیت برخورد می‌شود. 

دادستان مرکز استان ایلام بیان کرد: تاکنون تعداد زیادی خودرو هنجار شکن و شوتی توقیف شده است که علاوه بر برخورد قضایی و پلیسی بنظر می‌رسد درجهت پیشگیری از این پدیده شوم باید کار فرهنگی وآموزش‌های لازم صورت گیرد.

بخشنده یادآور شد: با توجه به اینکه در اکثر موارد اعمال مجرمانه و مخاطره آمیز توسط افراد جوان و نوجوان با استفاده از خوردو والدین انجام می‌گیرد به خانواده‌ها توصیه می‌گردد که مراقب فرزندان خود باشند تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آید.

نظر شما