شناسهٔ خبر: 66826497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گلستان شهدا

خدمت به مردم ومدیریت جهادی از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید

شهید آیت الله رئیسی مرد میدان خدمت به مردم و از مدیریت جهادی برخوردار بود ودر ساده زیستی نمونه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گلستان شهدا در جمع مردم قدرشناس اصفهان به بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای راه خدمت پرداخت وگفت: عدالت برخاسته از تقوا در راس برنامه رئیس جمهور شهید بود با تمام وجود برای خشکاندن ریشه فساد تلاش می‌کرد.
سید مرتضی بختیاری، خستگی ناپذیر بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های مهم این رئیس جمهور شهید دانست وتاکید کرد: خدمت به مردم مقدمه شهادت است و آیت‌الله رئیسی روحیات، خلقیات و دلسوزی نسبت به مردم داشتند.
وی گفت: سردار شهید سلیمانی و شهید آیت‌الله رئیسی سید محرومان مرد میدان خدمت بودند و یکی دیگر از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید ساده زیستی بود و در جایگاه رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و تولیت آستان در ساده زیستی نمونه بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی مصداق بارز شعار‌های انقلاب را هم درگفتار هم در عمل و هم در برنامه هایش رعایت کرد و افزود: اعلام عزای عمومی در برخی کشورها، حضور واحترام ۶۵ هیات در مراسم تشییع شهدای راه خدمت و در راس آن سید الشهدای خدمت جایگاه ایران را در سطح بین المللی نشان داد.

سید مرتضی بختیاری افزود: شهید آیت الله رییسی با فعال کردن درحوزه بین الملل با نبوغ وزیر امور خارجه شهید کاری مهم در منطقه و جهان انجام داد.
وی به دیگر ویژگی های شخصیتی شهید رییسی پرداخت و گفت: مدیریت جهادی و تلاش بی منت در راه رضای خدا برای مردم ، تلاش برای رفاه محرومان و مستضعفان ، مبارزه با فساد از دیگر ویژگی های سید الشهدای خدمت است.

سید مرتضی بختیاری افزود: در طول ۳۳ ماه خدمت رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم خدماتش بی سابقه بود بطوریکه با ۱۵ کشور همسایه ارتباط تنگاتنگ برقرار شد و با فعال کردن حوزه بین المللی در عرصه سیاسی واقتصادی کاربزرگی انجام داد.

خدمت به مردم ومدیریت جهادی از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید خدمت به مردم ومدیریت جهادی از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید خدمت به مردم ومدیریت جهادی از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید خدمت به مردم ومدیریت جهادی از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید

نظر شما