شناسهٔ خبر: 66825182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ماموستا رشیدی: آیت‌الله رئیسی نمونه یک مسئول متعهد و انقلابی بود

خطیب نماز جمعه مهاباد گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید، نمونه یک مسئول متعهد و انقلابی بود که خدمات صادقانه و بی‌منت او جاودانه خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

ماموستا رشیدی: آیت‌الله رئیسی نمونه یک مسئول متعهد و انقلابی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رئیس جمهور فقید و حضور با علاقه در بین مردم به ویژه محرومان، این شخصیت والامقام را به یک چهره محبوب تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه خدمات شایسته این شخصیت عالم به‌ویژه در آذربایجان‌ غربی ماندگار است، اضافه کرد: شهادت بهترین پاداش برای خدمات بدون وقفه آیت‌الله رئیسی در طول انقلاب اسلامی بود که در حین خدمت به خلق خدا به آن نایل آمد.

خطیب نماز جمعه مهاباد عدالت‌محوری را از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید دانست و ادامه داد: توجه یکسان به همه اقشار و اقوام به ویژه افراد محروم، زبانزد و در مناطق مختلف کشور نیز برای اقوام و مذاهب پیام‌آور دوستی و اتحاد اسلامی بود.

ماموستا رشیدی با اشاره به سیاست‌های خارجی این عالم دینی اظهار کرد: همبستگی با کشورهای عربی و مسلمان منطقه نیز باعث ایجاد مراودات و همکاری شده و روحیه وحدت را در منطقه زنده نگه داشته است.

وی این حادثه جانسوز را از طرف شهروندان مهابادی به مقام معظم رهبری و کل مردم ایران تسلیت گفت و از ابراز همدردی مردم طی چند روز گذشته نیز قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه مهاباد در ادامه به تداوم کشتارهای رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: سکوت در مقابل قتل و مسلمانان بار دیگر ادعای دروغین مدعیان حقوق بشر ثابت کرد و نشان داد استکبار جهانی، هیچ گاه خیر و صلاح مسلمانان را نخواسته است.

وی با تاکید بر خدمت به هم نوع برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: گره بازکردن از کار سایرین و بی‌تفاوت نبودن در برابر گرفتاری‌ها و رنج‌های سایر افراد جامعه، جزو تاکیدات و توصیه‌های الهی بوده و موجب سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد.

نظر شما