شناسهٔ خبر: 66825141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه شهرستان شهریار: شهید آیت الله رئیسی روحیه جهادی داشت

حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری گفت، آیت الله شهید رییسی در کسوت ریاست جمهوری پر از امید و نشاط، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر بود و روحیه جهادی داشت و در خدمت صادقانه به مردم بود بی‌قرار بود. حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری گفت، آیت الله شهید رییسی در کسوت ریاست جمهوری پر از امید و نشاط، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر بود و روحیه جهادی داشت و در خدمت صادقانه به مردم بود بی‌قرار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری امام جمعه شهریار در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ظهر امروز باحضور نمازگزاران برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: شهید رئیسی در کسوت یک روحانی فاضل سید مومن و اهل سعه صدر بود و همت جهادی، شجاعت، صدق و راست در گفتار و رفتار او را یک عاشق تمام عیار خدمت به مردم تبدیل کرده بود.

وی گفت: شهید رئیسی فقط محبوب ملت ایران نبود و با خبر شهادت آیت الله رئیسی در هفت کشور ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا عزای عمومی اعلام کردند.

 امام جمعه شهریار افزود: آیت الله شهید رئیسی حماسه‌ساز میدان خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت و مملکت بود.

او با بیان اینکه آیت الله رئیسی سبک زندگی و مدیریت علوی داشت گفت: تقوا، اخلاص، ساده زیستی و عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز و رکن اصلی در شخصیت شهید رئیسی صداقت بود.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: آیت الله شهید رییسی در کسوت ریاست جمهوری پر از امید و نشاط، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر بود و روحیه جهادی داشت و در خدمت صادقانه به مردم بود بی‌قرار بود.

انتهای پیام/

نظر شما