شناسهٔ خبر: 66824768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیری امور در جهت حل مشکلات مردم یکی از ویژگی های مهم شهید آیت‌الله رییسی بود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیگیری امور در جهت حل مشکلات مردم یکی از ویژگی های مهم رئیس جمهور شهید بود، گفت: شهید آیت الله رئیسی بعد از جلسات پیگیر امور مصوب و روند انجام طرح‌ها بودند و بر تولید ثروت و برخورداری همه مردم از این ثروت تاکید داشتند.

صاحب‌خبر -

 محمد کرمی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه اظهار کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و خداوند متعال ادامه حرکت انبیا و ائمه (ع) را بر دوش ملت ایران نهاده است.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب با همه وجود باور داشت که، انقلاب اسلامی اراده الهی است و تلاش می‌کرد که اهداف اسلام را در سرتاسر عالم توسعه دهد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش وصف ناشدنی رییس جمهور شهید برای خدمت به مردم، ادامه داد: رئیس جمهور شهید طعم فقر را چشیده بود و بر مراقب و معیشت مردم و تلاش مسوولان در همه میدان‌ها تاکید داشتند.
وی با اشاره به کارهای زیربنایی عظیمی که شهید آیت الله رئیسی انجام داد، بیان کرد: رئیس جمهور شهید هیچ وقت دنبال تقدیر و تشکر نبود و بر این باور بود که عالم محضر خداست، خدا می‌بیند ما با تمام وجود برای رضای الهی حرکت می‌کنیم.
کرمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد این شهید بزرگوار می‌فرمایند؛ زیر این آسمان از بهترین ها بودند افزود: رئیس جمهور شهید راز و رمز بندگی را خوب درک کرد و با تمام وجود بندگی خدا را انجام می‌داد.
وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در عرصه سیاست با باورهای دینی و روش مولا علی (ع) حرکت می‌کرد گفت: فعال کردن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی، انسجام بین کشورهای اسلامی و برقراری روابط با همه کشورها و شکستن تحریم‌های آمریکا از دستاوردهای این شهید بزرگوار بود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اعلام عزای عمومی در کشورهای مختلف و حضور هیات‌های کشورهای بسیار در تشییع باشکوه این شهید بزرگوار افزود: این حضور نشانه حرکت الهی و محبوبیت است که خداوند متعال در دل ملت ها ایجاد کرد.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید ولایت پذیری کامل داشتند و بر اجرای دقیق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تمامی جلسات تاکید می‌کردند.
کرمی با اشاره به طرح های زیرساختی و زیربنایی عظیمی که در استان در دولت سیزدهم انجام شد، افزود: این طرح های بزرگ در حوزه اقتصاد دریا، معادن، کشاورزی، گردشگری، توسعه شهری، تجارت و در اقتصاد دیجیتال مقرر شده بود که با حضور رییس جمهور شهید افتتاح شوند.
وی ادامه داد: اگر امروز می‌خواهیم یادی از شهدا کنیم باید راه و خدمت و تلاش شبانه روزی شهدا را در خدمت به مردم ادامه دهیم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهید آیت الله رئیسی با تمام وجود تلاش می‌کرد که سیره انبیا و ائمه (ع) را در کار، عمل و رفتارشان نشان دهند و این نشان از دل الهی ایشان بود.

نظر شما