شناسهٔ خبر: 66824621 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است

صاحب‌خبر -

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است.

تکمیل چهار خطه شازند-اراک نیازمند ۳۰۰ میلیارد اعتبار است
تین نیوز

بهزاد شاکرمی با اشاره به الزام ۳۰۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه چهار خطه شازند-اراک، اظهار کرد: چهار خطه شازند- اراک یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان به طول ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر آن در لرستان واقع شده است.

به گزارش تین نیز به نقل از ایسنا، شاکرمی خاطرنشان کرد: از این میزان ۲۵ کیلومتر آن افتتاح و ۹.۵ کیلومتر آن باقی مانده و ۵ کیلومتر آن آماده آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد در طول مسیر  به پیمانکار بدهکار بوده و برای تکمیل این پروژه به ۳۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است که در صورت مقداری تزریق مالی به پیمانکار و برنامه ریزی صورت گرفته امید می رود تا پایان آبان ماه پروژه را تحویل داده شود.

شاکرمی بیان کرد: در بازدید امروز از این پروژه قراربر این شد که به همراه استاندار از وزارت راه و شهرسازی اعتباری تخصیص گرفته شود که این محور نیز هم جز محورهای امن قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته این محور یکی از محورهای پرتلفات استان بوده خوشبختانه در حال حاضر تلفات ما در حوزه لرستان کم شده چون بیشتر کار انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  تصریح کرد: برای انجام این پروژه با فقر مصالح روبرو هستیم و مصالح مورد نیاز به سختی تأمین می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما