شناسهٔ خبر: 66824586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس:

۵۰۰ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در استان فارس برگزار شده است

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: بیش از ۵۰۰ جلسه از اجتماعات بزرگ و ارزشمند در ۳۷ شهرستان استان برای بزرگداشت شهدای خدمت تاکنون برگزار شده است و در هفته آینده نیز ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه در ۳۷ شهرستان استان (شهر، روستا و بخش) تا پایان هفته آتی مراسم‌های بزرگداشت شهدای خدمت برگزار می‌شود، اظهار کرد: تجمع و برگزاری سه مراسم در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) هم‌زمان یا نماز مغرب و عشا و برگزاری دو مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه دوم خرداد هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرک سعدی با حضور هیئت‌های مذهبی و در کافه شهدا واقع در بلوار چمران به عنوان برنامه‌های محوری روزهای گذشته برای بزرگداشت شهدای خدمت در شهر شیراز بود.

وی به برگزاری پیاده‌روی بزرگ عزاداران از میدان شهدا تا حرم مطهر و شرکت در مراسم دعای کمیل پنجشنبه سوم خرداد هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر احمدبن‌موسی شاه چراغ (ع) اشاره کرد و افزود: مراسم بزرگداشت شهدای خدمت روز یکشنبه ششم خرداد در حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) و همچنین مراسم دیگری برای گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان روز پنجشنبه دهم خرداد در حرم مطهر علی‌بن حمزه (ع) برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تصریح کرد: به منظور حضور مردم عزادار استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس تأمین و بیش از دو هزار نفر به تهران و مشهد اعزام شده‌اند.

فرخ‌زاده ادامه داد: عمده اقدامات به صورت خودجوش و مردمی و با ابتکار هیئت‌ها، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های فعال فرهنگی و مذهبی انجام پذیرفته است.

نظر شما