شناسهٔ خبر: 66824164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی الگویی برای همگان در حوزه خدمت است

امام جمعه زنجان گفت: شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی الگویی برای همگان است چرا که در راه خدمت‌رسانی به مردم بی وقفه تلاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی اظهار داشت: وی در طول خدمت خود بیش از 40 سفر استانی داشت و برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم به اقصی نقاط ایران سفر کرد؛ خدمتگزاری به مردم موهبتی بزرگ است که مسئولان باید به آن توجه کنند. شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی الگویی برای همگان است چرا که در راه خدمت‌رسانی به مردم بی وقفه تلاش کرد.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم اهمیت بسزایی دارد اضافه کرد: روایت‌هایی در این خصوص وجود دارد از جمله این که کسی که برای گره‌گشایی و رفع احتیاج و گرفتاری برادر دینی خود قیام کند مثل این است که در مکه مکرمه بین صفا و مروه در اوج عبادت باشد.

امام جمعه زنجان به کارنامه درخشان شهید رئیسی در مدت سه سال فعالیت در کسوت ریاست جمهوری و خادمی امام رضا(ع) و خدمت در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: وی در روز ولادت امام رضا(ع) برای مسئولیت کاری سوگند یاد کرد و روز ولادت امام هشتم شیعیان جهان نیز در آغوش امام رضا (ع) قرار گرفت.

وی اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدا در روزهای گذشته را یک نوع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و افزود: هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت و مردم نیز بار دیگر اعلام حضور کردند؛ روز گذشته نیز مراسم یادبود و تشییع پیکر شهید بهروز قدیمی در شهر زنجان و ابهر با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم انجام شد و  صمیمانه از مردم استان تقدیر و تشکر دارم.

آیت‌الله خاتمی به شروع مجلس دوازدهم در خرداد امسال اشاره کرد و افزود: از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم به اعتمادی که مردم به آنان داشته‌اند توجه ویژه داشته باشند چرا که پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار آنان این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.

وی با بیان اینکه انتظار این است که نمایندگان در تدبیر قوانین دقت داشته باشند، گفت: باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته شود و نمایندگان با هم اتحاد و همدلی داشته باشند و برای بهبود شرایط تلاش کنند؛ همه با هم دست در دست هم پشت سر امام مسلمین حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما