شناسهٔ خبر: 66824030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مازندران:

موضع محکم شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان مقابل دشمن در عملیات وعده صادق

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جهاد مؤمنان کامل بودن توحیدشان است و در هیچ چیزی نمی‌ترسند، مطرح کرد: شهید امیرعبداللهیان و آیت‌الله رئیسی در وعده صادق دیدید موضع محکم در مقابل دشمن گرفتند و این بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری پیش از ظهر امروز_جمعه چهارم خرداد_ در مراسم تکریم و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا آیت الله «رئیسی» و همراهان در مصلی امام خمینی (ره) ساری با اشاره به اینکه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در واقع فتح ارزش‌های مهم این نظام بود، اظهار کرد: در این حماسه بزرگ با نثار خون ۲۵۰ شهید در عملیات بیت‌المقدس لشکر ۲۵ کربلای مازندران نقش مؤثری در آزادسازی خرمشهر داشتند.

وی در ادامه در خصوص شهید آیت‌الله رئیسی وی را در زمره مؤمنان خالص خدا دانست و افزود: شهادت می‌دهم آیت‌الله رئیسی چنین فردی بود و از لغو پرهیز می‌کردند به طوری که نشنیدیم حرف لغوی بزنند و دیگران را از بیان لغو ممانعت می‌کردند.

استاندار مازندران گفت: در مناظره‌های ایشان دیدید که با وجود جایگاه‌های متعدد در دستگاه قضا داشتند، به طور طبیعی به پرونده‌ها وقوف داشت اصلاً به آن حرف‌ها جواب نداد یعنی اصلاً به دنبال تعرض منافع نبود تا در آن مناظره فرصتی فراهم شده با وجود داشتن آن اطلاعات به نفع خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه از خط خدمتگزاری به مردم انحراف نداشت و در گذشته این ویژگی ایشان را دیدید و مهمترین امانتشان خط ولایت رهبری بود.

نوری ایشان را امانتدار مردم و همیشه مرد میدان دانست و عنوان کرد: خداوند به طور طبیعی به اینها اجر و پاداش می‌دهند و به اینها عمل صالح می‌دهد به خاطر همین حیات ابدی بخشید.

نماینده دولت سیزدهم در مازندران از دیگر ویژگی آیت‌الله رئیسی را جهاد اموال و نفس بیان کرد و گفت: جهاد این‌ها کامل بودن توحیدشان است و در هیچ چیزی نمی‌ترسند؛ همانطور که شهید امیرعبداللهیان و آیت‌الله رئیسی در وعده صادق دیدید موضع محکم در مقابل دشمن گرفتند و این بسیار مهم است.

نوری ادامه داد: قدرت این موضع از مقام معظم رهبری گرفته شده بود و محکم در مقابل دشمن ایستادند.

وی با تاکید براینکه طی سال‌ها در قوه مجریه آن‌گونه مدیریتی که لازم بود و براساس مشاء امام و خواسته مقام معظم رهبری بود به طور کل نداشتیم، اظهار داشت: البته نه اینکه در جای جای نداشتیم اما به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن دانشگاه‌ها، مراکز و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های ما در جریانات مدیریتی غرب به طور تقلیدی مرزی و اقتباسی آن مدیریتی جهادی را به طور کامل ندیدیم و این مسیری مقداری به سمتی رفته تا مردم نیز نارضایتی داشته باشند.

استاندار مازندران از برکت فروش نفت برای استان مازندران را مصوبه بیش از ۳۳۰ هزار میلیارد ریال در دو سفر ایشان به این استان جدای از تسهیلات خبر داد و گفت: ایشان طی این سفرها ارتباط خوبی را با مردم انجام دادند و بنگاه‌های اقتصادی راه افتادند؛ مسائل و موضوعات مهم استان چون مرکبات، برنج مورد توجهشان واقع شد و دستوراتی دادند، همچنین در امر آب طی دستور اعتبارات مناسبی برای سد گلورد و هراز کنار گذاشتند.

نوری خاطرنشان کرد: در این سفر آخر و در آخرین شب جمعه گذشته به ایشان گفتیم شب از نیمه گذشته بفرمائید بروید استراحت کنید فرمودند وقت برای استراحت زیاد است.

نظر شما