شناسهٔ خبر: 66823983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نهادینه شدن مردمی بودن در دولت شهید آیت الله رئیسی

استاندار مازندران: شهید آیت الله رئیسی مردمی بودن دولت را در کشور مستقر و ارتباط میان مردم با مسئولان را ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری  امروز در مراسم تکریم و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش که در مصلی نماز جمعه ساری برگزار شد، اظهار داشت: مومنان افرادی اند که در نماز خود خاشع هستند و آیت الله رئیسی اینگونه بود و تمام گفتمان این شهید راه خدمت روی منطق بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در زمره مومنان بود و آنچه را که ما در آموزه‌های دینی در خصوص مومنان داریم یکی از مباحث و مطالب پرسود که در آیات قرآن و کلان معصومان آمده است.

استاندار مازندران با اشاره به سوابق مدیریت و اجرایی شهید آیت الله رئیسی، امانتداری را یکی از مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و ادامه داد: او همواره در خط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و این امانت مهمترین امانت است.

نوری اضافه کرد: پشت میزش هیچگاه ننشست و برای ادای این امانت همیشه در صحنه و میدان بود و او همچون سردار سلیمانی مرد میدان بود.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های علوی و تمدن رضوی بر دولت حاکم کرد و مهمترین ثمره بالاترین مقام اجرایی کشور بود.

به گفته نوری، شهید آیت الله رئیسی مردمی بودن دولت را در کشور مستقر کرد و ارتباط میان مردم با مسئولان را ایجاد کرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: ۳۳ هزار میلیارد تومان در دو سفر رئیس جمهور به مازندران تصویب شد که این میزان جدای از اعتبارات تسهیلات است

نظر شما