شناسهٔ خبر: 66823982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیروزی جوانان ایران در تنیس روی میز آسیای میانه

تیم‌های تنیس روی میز جوانان دختر و پسر کشورمان در مسابقات آسیای میانه کار خود را با پیروزی آغاز کردند.

صاحب‌خبر -
پیروزی جوانان ایران در تنیس روی میز آسیای میانه
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس روی میز جوانان آسیای میانه به میزبانی آلماتی از صبح امروز (۴ خرداد) آغاز شد و پسران و دختران پینگ پنگ ایران با پیروزی کار خود را آغاز کردند.
 
تیم پسران با هدایت میعاد مکیف و با ترکیب امیرمهدی کشاورزی، نوید شمس و سامران کریمی از ساعت ۸:۳۰ صبح، به مصاف ترکمنستان رفتند و در هر سه دیدار جوانان کشورمان موفق به شکست حریف خود شدند تا در مجموع ۳ بر صفر پیروزی از آن ملی پوشان ایران باشد.
 
در بخش دختران نیز، ملی پوشان جوان کشورمان به مصاف قزاقستان میزبان رفتند و با اقتدار با نتیجه ۳ بر صفر این حریف قدرتمند را از پیش رو برداشتند.
 
شاگردان نسیم رنجبر ابتدا توسط الینا رحیمی ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافتند، در ادامه فاطمه یاری با نتیجه ۳ بر صفر سروناز حریف قزاق که به تازگی در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور داشت را به زانو درآورد و در سومین بازی ستایش ایلوخانی به شایستگی ۳ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع ایران با نتیجه ۳ بر صفر این بازی را به سود خود به پایان برساند.
 
دو تیم برتر دختران و پسران رقابت‌های آسیای میانه، جواز حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی چین را کسب میکنند.

نظر شما