شناسهٔ خبر: 66823807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صباحی:

شهید جمهور با خدمت درخشان پاداش خود را با شهادت گرفت

امام جمعه کازرون گفت: رئیس جمهور شهید با کارنامه درخشان در کمک به مردم در طول خدمت خود ایفا کرد و مزد و پاداش خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامی داشت شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری اظهار داشت: عزت خدایی شهدا در احترام گذاشتن مردم در مراسمات نشان داده شد.

او با اشاره به اینکه عبادت جز خدمت به خلق نیست، ادامه داد: از همه محبوب‌تر پیش خدا کسی است که بیشترین خدمت به مردم داشته و مردم را بیشتر دوست دارند.

امام جمعه شهرستان کازرون افزود: محبوب‌ترین جایگاه پیش خداوند را مردم به رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی با لقب شهید جمهور دادند.

او اضافه کرد: رئیس جمهور شهید با کارنامه درخشان در کمک به مردم در طول خدمت خود ایفا کرد و مزد و پاداش خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

حجت الاسلام صباحی گفت: شهید رئیسی الگوه، اسوه و یک طراز برای دولتمردان آینده کشور در خدمت کردن به مردم است. 

او بیان داشت: خون شهید راه را برای آینده روشن می‌کند و ارزش کار مردم با حضور با شکوه در مراسم شهدا شناخته می‌شود. 

خطیب جمعه کازرون تاکید کرد: شهید رئیسی ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آمد و مردان این چنین خدایی با شهادت الگوه و اسوه جهانیان قرار می‌گیرند.

او اذعان داشت: مردم ایران روز‌های سختری از این روز‌ها دیده اند و نام شهدا همیشه ثابت و استوار در کشور خواهد ماند. 
 
امام جمعه کازرون در انتها خطاب به مردم در داغ شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراش خاطر نشان کرد: عشق به شهید رئیسی با حضور باشکوه در انتخابات ادا می‌شود و مردم دین ادا کرده انقلاب و نظام هستند.

نظر شما