شناسهٔ خبر: 66823408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: شهیدِ جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود.

صاحب‌خبر -
آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی شهر یاسوج با اشاره به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، ترک محرمات و انجام واجبات الهی گفت: خداوند همه بندگان خود را توصیه کردند به یاد‌آوری روز قیامت و روزی که همه باید در ان روز حساب پس دهند. 
 
امام جمعه مرکز استان با تاکید بر اینکه کسانی که در دنیا ستم کردند در روز آخرت شرایط سخت و دردناکی را تحمل می‌کنند، گفت: خداوند می فرمایند کسانی که به آخرت اعتقاد ندارند و در این دنیا کارهای ناشایست و نادرست انجام دهند در روز آخرت دیگر پشیمانی آنها سودی ندارد.
 
وی افزود: انسانی‌های که در آخرت گرفتار شده‌اند از خداوند تقاضا می‌کنند که ما را به دنیا برگردان، اما اگر آنها به دنیا باز گردانده شوند باز همه همان اعمال زشت گذشته را انجام می‌دهند.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انسانی های نیکوکار و انسانهایی که به قیامت اعتقاد دارند وقتی می‌میرند شاد هستند، اما انسانهای بدکار با مرگ تازه آغاز بدبختی‌ها و غدابشان شروع می‌شود.
 
آیت الله حسینی بل بیان اینکه حکومت پهلوی هر روز با دین ضدیت می‌کرد و همین هم باعث سقوطش شد، عنوان کرد: طاغوت در نقطه مقابل به جمهوری اسلامی بود و امروز نیز برخی‌ها در تلاش هستند تا غیرت و اصالت و ارزشهای ناب اسلام و انقلاب را از جوانان بگیرند.
 
وی گفت: بازاری که در مقابل اسلام و قرآن قرار دارد آن بازاری است که آمریکا و دولت‌های غربی به دنبال آن هستند.
 
آیت الله حسینی با اشاره به حادثه غمبار شهادت ریاست جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش عنوان کرد: همه کشورهای آزادی خواه و طرفدار عدالت این مصیبت را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفتند .
 
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مراسمی به یادماندنی برای تشییع رئیس جمهور و همراهانش برگزار کردند، خاطر نشان کرد: خوش به حال شما‌های که برای این بزرگواران اشک ریختید و بد به حال آنهای که، چون رژیم صهیونیستی برای شهادت این عزیزان خوشحالی کردند.
 
وی با اشاره به شخصیت خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی در خدمت رسانی به مردم گفت: حضرت آیت الله رئیسی به خوبی در همه مسئولیت هایی که به ایشان سپرده شد، آن را با کیفیت مطلوب به سرانجام رساند و این نشانه شخصیت بزرگ آن مرحوم بود. 
 
آیت الله حسینی عنوان کرد: شهید ابراهیم رئیسی، یک انسان خستگی ناپذیر بود از این انسان‌ها بسیار کم پیدا می‌شود که  زندگی خود را فدای خلق الله و اسلام کند. در طول این مدتی که رئیس جمهور کشور ما بودند اقدامات این شهید برای همگان قابل رویت و لمس بود. ایشان حامی ایران اسلامی و حامی مستضعفان بودند و در این مسیر شب و روز نمی‌شناختند.
 
وی افرود: طبق قانون اساسی نیز بعد از ۵۰ روز باید انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، ریاست جمهور ایران باید در تراز جهانی باشد.
 
امام جمعه شهر یاسوج بیان داشت:‌امیدواریم رئیس جمهوری در‌شان این مردم وفادار و انقلابی انتخاب شود.

برچسب‌ها:

نظر شما