شناسهٔ خبر: 66823407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دری نجف‌آبادی:

حضور گسترده مردم در تشییع شهدای خدمت نشانگر بی‌فایده‌ بودن تبلیغات رژیم صهیونیستی و آمریکاست

کامیار زادفر

خطیب جمعه اراک گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد که تبلیغات رژیم صهیونیستی و آمریکا فایده‌ای نداشته است چراکه انقلاب اسلامی ریشه در قلب انسان‌ها دارد و پایگاه انقلاب در قرآن و ولایت فقیه است.

صاحب‌خبر -

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز چهارم خرداد در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که کشور ایران، پایگاه اهل بیت است و امامین انقلاب، پرچم باعظمت اسلام و شیعه را در دنیا به اهتزاز درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی وفادار، فداکار و حماسه‌آفرین هستند، افزود: در مراسم تشییع شهدای خدمت، بار دیگر مشخص شد که مردم به چه میزان نسبت به خدمتگزاران خود وفادار هستند. تمام خبرگزاری‌های جهان خبر حضور گسترده مردم را اطلاع‌رسانی کرده‌اند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: یاد شهدای خرمشهر را گرامی می‌داریم و برای جانبازان عزیز آرزوی سلامتی می‌کنیم.

دری نجف‌آبادی با اشاره به آغاز دور جدید مجلس خبرگان گفت: از مجلس جدید انتظار داریم نظارت دقیقی در اجرای برنامه هفتم توسعه که نقشه راه پنج سال آینده کشور است، داشته باشد. 

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید با روش شهید رئیسی کار را دنبال کند، اظهار کرد: دستیابی به هشت درصد رشد اقتصادی، کاهش نرخ تورم و بیکاری، ایجاد عدالت اجتماعی، رشد و توسعه صادرات غیر نفتی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و افزایش نرخ بهره‌وری باید از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت آینده باشد. دولت آینده باید خودش را برای خدمات گسترده، ریشه‌دار و ماندگار آماده کند. 

امام جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، وعده صادق و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش تاکید کرد: این سه واقعه در هشت ماه گذشته تاثیر جهانی بسیار گسترده‌ای داشته و شرایط جهانی ما را ۱۸۰ درجه تغییر داده است.

وی با بیان اینکه یک چهارم مردم دنیا سوگوار شهید رئیسی هستند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مثل نظام‌های سکولار دنیا نیست که وقتی رئیس جمهور فوت کند کشور دگرگون شود چراکه تحت رهبری ولایت فقیه هستیم. 

دری نجف‌ آبادی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید مردم محور، ولایت‌مدار و جهادگر باشد گفت: شایسته‌ترین فرد باید برای ریاست جمهوری انتخاب شود و هرکس مرد میدان نیست نباید وارد عرصه انتخابات شود. 

انتهای پیام

نظر شما