شناسهٔ خبر: 66823384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رئیس جمهور آینده باید فردی همچون آیت الله رئیسی باشد

امیرحسین طاهریان

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رئیس جمهور آینده باید فردی همچون آیت الله رئیسی باشد و لازم است ویژگی‌های شهدای خدمت تداوم یابد.

صاحب‌خبر -

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۴ خرداد در نماز جمعه ساری خود و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد، وی با اشاره به اینکه افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری را پیش‌رو داشتیم که پیام‌ مقام معظم رهبری در این افتتاحیه قرائت شد، اظهار کرد: رهبری از همه ما نسبت به این حادثه که اتفاق افتاد دغدغه بیشتری دارند.

عضو خبرگان رهبری به مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور اشاره کرد و افزود: دوشنبه  ۷ خرداد سالروز تاسیس افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی است که مجلس جدید در این روز شروع به کار خواهد کرد، لذا امیدواریم مجلس جدید هم مدال مجلس انقلابی را که رهبری به مجلس قبلی دادند را دریافت کند.

این مسئول یادآور شد: شعار روز بدون دخانیات کار خوبی است اما این شعار نیازمند برنامه ریزی است تا تعداد سیگاری‌ها و قلیانی‌ها افزایش پیدا نکند؛ لذا به نظر می‌رسد شرکت دخانیات در مدیریت به سمت کاهش مصرف سیگار و قلیان برنامه ندارد و ضعف را در این حوزه مشاهده‌ می‌کنیم.

امام جمعه ساری با قدردانی از مردم ولایتمدار و مسئولان استانی به منظور استقبال خوب و گرم از رئیس جمهور در دور دوم سفر به استان، اظهار کرد: تحلیل این تجلیل مردم از رییس جمهور شهید مهم است که صاحبان نظر و اندیشه می‌بایست این تجلیل را تحلیل کنند که براساس یک‌ اصل روشن جامعه شناختی باید بگوییم به مردم احترام بگذار تا مردم به شما احترام بگذارند.

وی توضیح داد: بنابراین مردم در وجود این شهدا به ویژه آیت الله رئیسی موضوعاتی همچون صداقت، پشتکار و فداکاری را دیدند و تمام فکر و ذکرشان خدمت بوده‌ است و مردم هم اینگونه شهدای خدمت را بدرقه کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: پس از شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت ۲ جهاد را پیش‌رو داریم، اولی جهاد خدمت است که توسط مسئولین باید ادامه پیدا کند تا راه شهدای خدمت تداوم یابد.

این مسئول دومین جهاد را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه اعلام کرد و گفت: لذا باید رئیس جمهور آینده فردی همچون آیت الله رئیسی باشد و ویژگی‌های شهدای خدمت را داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه جریانات و احزابی که انقلاب را قبول دارند به موضوع انتخابات به صورت جدی فکر کنند تا گزینه اصلح را پیدا کنند.

انتهای پیام

نظر شما