شناسهٔ خبر: 66823315 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه سمنان:

وحدت و انسجام ملی مصور در شهادت آیت‌الله رئیسی حفظ شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: سرمایه اجتماعی، وحدت و اقتدار ملی به تصویر کشیده شده در شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و همراهان ایشان حفظ شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان  با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و همراهانش گفت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دیدن شکوه حضور مردم در آیین تشییع، خاکسپاری و سوگواری این شهیدان را ندارند و با حربه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم از نظام و تفرقه‌افکنی در جامعه هستند که در این شرایط باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: طبق بررسی‌ها مسایل آب و هوایی از عوامل بروز حادثه بالگرد حامل رییس‌جمهور است و نباید موضوعی را بدون سند و مدرک مطرح کرد.

وی با تقدیر از مردم قدرشناس در شکوه حضور خود در آیین تشییع، خاکسپاری و سوگواری رییس جمهور شهید و همراهانش بیان کرد: ملت در عرصه‌های مختلف پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند و حماسه خلق کرده‌اند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی تابلودار نظام جمهوری اسلامی و ترویج تشیع است و دشمنان که این اقتدار را بر نمی‌تابند با حربه‌های مختلف و برخی رسانه‌های معاند به دنبال القای دعوا بر سر قدرت در جامعه هستند.

نظر شما