شناسهٔ خبر: 66822093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به همت پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله آل‌هاشم و شهدای خدمت برگزار شد

به همت پیشکسوتان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛ مراسم گرامی داشت شهادت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سایر شهدای خدمت به همت جمعی از پیشکسوتان این سازمان در مسجد شهرک امید تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام موحدی گلپایگانی در این مراسم ضمن تسلیت به آحاد ملت، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی، آیت الله آل هاشم و دیگر شهدای خدمت را مصیبت بزرگ خواند و گفت: یک سری انسان هایی هستند که خداوند آنها را متنعم به توفیق جهاد، هجرت، فداکاری و خدمت به یک ملت می داند،شهدای بزرگوار اخیر، شهدای اهل خدمت بودند، خداوند این عزیزان را در سلسله اولیا، اوصیا و خدمت گذاران به جامعه انسانی می‌داند.
حجت الاسلام موحدی گلپایگانی با بیان اینکه اگر زندگی این شهدا را بررسی کنیم خواهیم دید که چگونه در احسان و اقدامات خیرخواهانه به دیگران پیشگام بوده‌اند، افزود: در این چند روز اخیر شاهد ناراحتی مسلمانان دنیا بوده‌ایم و این نشانگر سنگینی و عظمت مصیبت از دست دادن شهدای والامقام خدمت است.
همرزم پیشکسوت آیت الله آل هاشم ادامه داد: وظیفه ما در قبال شهدای خدمت قدرشناسی است، شهدای خدمت انتظاری از مردم نداشته اند ولی خالصانه در حال خدمت گذاری بوده اند، اما آحاد ملت و مسئولان وظیفه دارند تا ابعاد شخصیتی و عملکرد آنها را برای دیگران و نسل های آینده تبیین کنند.
وی به ابعاد شخصیتی و مدیریتی آیت الله آل هاشم در طول دوران تصدی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره و تصریح کرد: شهید آل هاشم مدیری لایق، مردم دار و مومن بود که تمام سرمایه های مدیریتی و بصیرتی خود را در حوزه ائمه جمعه و جماعات تبریز پیاده سازی کرد، محبت مردم به ایشان را در مراسم تشییع آن روحانی جلیل القدر شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما