شناسهٔ خبر: 66821781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

آیت الله رئیسی مردمی ترین رئیس جمهور بعد از شهید رجایی است

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: انقلاب و کشور ما با آرا، حمایت و پشتیبانی مردم با عاطفه شکل گرفته است و شهید آیت اله رئیسی مردمی‌ترین رئیس جمهور بعد از شهید رجایی است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست جامعه صنعت در اتاق بازرگانی قزوین ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی ایشان در زمان انتخابات گفت: در انتخابات ریاست جمهوری همه جریانات سیاسی افراد شاخص و کاندیداهای خود را به میدان آوردند؛ اما او متعلق به یک جریان سیاسی خاص نبود؛ بلکه متعلق به همه مردم بود.

وی افزود: او با خدای خود معامله کرد و در ساعت‌های آخر ثبت نام به میدان آمد و عنوان کرد که در انتخابات رقیب هیچ کسی نیستم و در مناظرات بالاترین سطح مدیر اخلاقی در نظام اسلامی را به رخ کشید.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در انتخابات بنا به ضرورت حضور در دستگاه قضایی اطلاعات خاصی داشت و به اصطلاح دستش پر بود و بعضی جاها را خودش به طور مستقیم رسیدگی کرده بود؛ اما هرگز اهانتی نکرد حتی عده‌ای بر او تاختند؛ اما گفت اگر با اهانت بر من مشکلات مردم حل می‌شود ایرادی ندارد اهانت دید؛ اما توهین نکرد چون با خدای خود معامله و شاخص‌های خودش را داشت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: ایشان بالاترین سطح مناظره را با مبانی اخلاقی و انقلابی نشان داد؛ بر حیثیتی‌ترین بخش زندگی او نیز تاختند؛ اما ایشان اجازه اهانت نداد؛ دقیقاً همان فرهنگی که در عملیات بیت المقدس شکل گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب و کشور ما با آرا، حمایت و پشتیبانی مردم با عاطفه شکل گرفته است و ایشان مردمی‌ترین رئیس جمهور بعد از شهید رجایی بود؛ ایشان نگاه مردمی را احیا و باعث ثبات کشور شد و بی‌حاشیه‌ترین زمان ریاست جمهوری متعلق به وی است.

سردار رستمعلی آتانی تصریح کرد: بر اساس قضاوت‌ شخصیت‌های دنیا از جمله هند، روسیه و پاکستان او رئیس جمهوری باهوش و مدافع مردم بود؛ زبان دنیا را خوب بلد بود و مقتدر وارد عرصه شد؛ ایران را عضو شانگهای و قرآن ملت ایران را به دستان خود در سازمان ملل بلند کرد و عکس قاسم سلیمانی را در سازمان ملل بر دستانش گرفت و در دفاع از ملت کم نگذاشت.

 وی عنوان کرد: بعضی مواقع دوستان ایشان می‌گفتند که تیم رسانه‌اش در بیان عملکردها و موفقیت‌های دولت ضعیف است؛ اما تیم ضعیف نبود؛ بلکه جنس اخلاقی ایشان اینگونه بود، چون انسان های معتقد؛ با اخلاق، موفق و رشد یافته اهل خودنمایی نیستند و آنچه قرار است نشان داده شود، کار خداست محاسبه و رسانه خدا با محاسبه و رسانه ما فرق و او جهانی و ماندگار می‌کند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: خیلی‌ها در عرصه سیاسی کشور بودند؛ اما سه سال دوران ریاست جمهوری ایشان با همان حرف‌ها و کارهایی که انجام شده بود؛ ماندگار شد.

وی بیان کرد: در کشور ما طبق قانون اساسی پیش بینی‌های لازم برای هر اتفاقی صورت گرفته است؛ بعد از فرود سخت هلیکوپتر تا زمان اعلام شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان هیچ اختلالی در اداره امور کشور اتفاق نیفتاد؛ همانگونه که در زمان رحلت امام راحل جلسه خبرگان رهبری شکل گرفت و این امر بیانگر آن است که مهندسی قانون کشور ما دقیق می‌باشد.

وی ابراز کرد: نوع ادبیاتی که شخصیت‌های سیاسی دنیا برای ایشان به کار برده‌اند؛ درباره کسی ابراز نکرده‌ بودند، چون آیت الله رئیسی در آنجا هم شخصیت اخلاقی خود را در حد اعلا نشان داده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی سلوک مدیریتی، خدمت بی‌منت و سربازی بی‌چون و چرا نسبت به رهبری را به ما سپرده و این لیست بلند بالای امانت ایشان جلوی چشمان ما قرار دارد؛ امیدوارم که خادمان ملت و امانتدار خوبی برای ایشان باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما