شناسهٔ خبر: 66821265 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برقراری امنیت کامل در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهیدش

سخنگوی پلیس از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهیدش خبر داد و به تشریح مأموریت‌های پلیس در خصوص این حادثه پرداخت.

صاحب‌خبر -
برقراری امنیت کامل در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهیدش
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  سردار سعید منتظرالمهدی از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور وهمراهان شهید خبر داد و گفت: از نخستین دقایق حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان فقیدشان، پلیس در صحنه حضور داشت و همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملیِ کشور شاملِ تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.
سخنگوی پلیس با تاکید بر این که پلیس در آماده باش کامل بسر می‌بُرد، گفت: در تهران واحدهایِ اطلاعاتی، ضدِ تروریسم، چِک و خُنثی سازیِ موادِ انفجاری به همراه واحدهایِ واکنشِ سریعِ یگان ویژه؛ تمامیِ محدوده جغرافیاییِ برگزاریِ مراسم را تحتِ رصد داشتند.
 
 
وی تصریح کرد: پلیس ضمن برنامه‌ریزی کامل و با تعاملی پیوسته با سایر واحد‌های امنیتی مستقر، به فضل و کرم الهی توانست امنیتی پایدار را برای مردم سوگوار فراهم آورد.
به گفته منتظرالمهدی این روند امنیت ساز در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در مشهد نیز با جدیت ادامه داشت و جا دارد از همکاری و همیاریِ مردم در این روز‌های بزرگ و تاریخ سازِ انقلاب و نظامِ اسلامی تشکر و قدردانی نماییم.

نظر شما