شناسهٔ خبر: 66821057 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

هاشمی: باخت برابر هند انگیزه‌مان شد/امیدوارم رضایت مربیانم را گرفته باشم

صاحب‌خبر -

لیبروی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: باخت برابر تیم هند موجب شد تا با انگیزه مضاعف به دیدار چین تایپه برویم و پیروز میدان شویم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران دومین دیدار خود در مسابقات چلنج‌کاپ آسیا را با پیروزی مقابل چین‌تایپه پشت سر گذاشت. نگار هاشمی پس از پیروزی در این دیدار گفت: شکست برابر تیم هند موجب انگیزه بیشتری در ما شد. با توجه به جلسه آنالیز شب گذشته، توانستیم تمام خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم، دریافت و توپ‌گیری‌مان بسیار بهتر از بازی قبل بود و برنده این مسابقه شدیم.

هاشمی با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: تمام تلاشم را در زمین کردم و امیدوارم رضایت مربیانم را گرفته باشم. امتیازات نهایی این رقابت بسیار پرفشار شد اما با انجام برنامه‌های کادرفنی موفق به کسب پیروزی شدیم.

لیبروی تیم ملی درخصوص دیدار با فیلیپین گفت: آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و با توجه به اینکه فیلیپین میزبان رقابت‌هاست قطعا تماشاگر زیادی به سالن خواهد آمد. امیدوارم با انجام آنالیز دقیق مقابل آن‌ها نتیجه خوبی بگیریم. در پایان از مردم تشکر می‌کنم و امیدوارم که با کسب نتایج خوب دل همه را شاد کنیم.

نظر شما