شناسهٔ خبر: 66818674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی

ترکیب استقلال برای دیدار برابر نساجی احتمالا 3 تغییر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر جمعه(۴ خرداد) از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

اختلاف یک امتیازی بین استقلال و پرسپولیس و رقابت در پایین جدول برای بقا باعث شده تا لیگ برتر در هفته‌های پایانی با هیجان و حساسیت بسیار بالایی دنبال شود. استقلال که شانس اول قهرمانی است، این هفته باید برای حفظ صدرنشینی به قائمشهر برود و مقابل شاگردان ساکت الهامی قرار بگیرد.

در شرایطی که شاگردان نکونام محکوم به کسب پیروزی مقابل نساجی هستند، به نظر می رسد با برگشت سه بازیکن کلیدی این تیم، نکونام شرایط بهتری را برای انتخاب ترکیب نسبت به بازی با فولاد خواهد داشت. آرمین سهرابیان پس از هفته ها مصدومیت حالا به شرایط بازی رسیده و می تواند به میدان برود و روزبه چشمی و صالح حردانی هم که از بازی با فولاد محروم بودند، برای دیدار با نساجی در دسترس هستند.

نکونام که در بازی با فولاد تیمش را با سیستم چهار دفاعه روانه میدان کرده بود، احتمالا با بازگشت آرمین سهرابیان، باز هم استقلال با سه دفاع به میدان خواهد رفت که سلیمی و سیلوا در کنار سهرابیان خط دفاع استقلال در این دیدار را تشکیل خواهند داد. 2 تغییر دیگر که احتمالا در ترکیب آبی ها صورت گیرد، بازگشت روزبه چشمی و صالح حردانی پس از گذراندن محرومیتشان خواهد بود و با این حساب امید حامدی فر و میلاد فخرالدینی نیمکت نشین خواهند شد. 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

انتهای پیام/

نظر شما