شناسهٔ خبر: 66818336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد جهت بررسی مشکلات حوزه راه به مهریز سفر کرد

در ادامه سفرهای شهرستانی و بررسی پروژه‌های حوزه راه استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه معاونین خود به شهرستان مهریز سفر کرد و در معیت فرماندار این شهرستان برخی پروژه‌ها را بازدید و مصوباتی را جهت اجرا تصویب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، مهریز به عنوان سومین مقصد دور جدید سفرهای شهرستانی مدیرکل و معاونین مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انتخاب و محمد رستگاری به همراه حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی و سید حسین محمدی معاون راهداری در معیت احمد آخوندی فرماندار مهریز، از پروژه‌های  حوزه راه شهرستان، بازدید کردند.

رستگاری دراین‌باره اظهار کرد: در جریان این سفر مسائل و چالش‌های مربوط به پروژه‌های مختلف بررسی، تصمیم‌گیری‌های جدید اخذ و برخی پروژه‌های جدید تعریف شد. ضمن اینکه پروژه‌هایی که به هر دلیل به کندی پیش می‌رفت و یا اجرای آن متوقف شده بود، مورد بازنگری قرار گرفت و برای رفع موانع اجرایی آن برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: مهم‌ترین مسائل مورد بررسی در بازدیدهای انجام شده، پروژه روشنایی محور مهریز بود که با پیگیری‌های انجام شده به زودی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌های مربوطه بتوانیم بیش از ۸۰ درصد مصوبات سفر امروز را تا مهرماه به سرانجام رسانده و اتفاقات خوبی را در حوزه شبکه راه‌های شهرستان مهریز رقم بزنیم. مراحل اجرایی بازسازی پل تخریب شده کنجکوه نیز آغاز و در رابطه با پروژه مربوط به آبنمای محور بهادران، تصمیم‌گیری شد.

رستگاری همچنین از تصویب مصوبه‌ای جهت انجام مطالعات جامع و دقیق بر روی محور زردین – منشاد خبر داد و گفت: مسائل مربوط به محور یزد – منشاد با محوریت کمربندی که در آینده در حوزه ترافیکی مسائل جدی را برای شهرستان مهریز به وجود خواهد آورد، مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و مقرر شد مطالعات دقیق پیرامون این موضوع نیز در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: موضوع نقاط و مناطق مستعد حادثه و روکش محورهای شریانی نیز از دیگر موارد مورد طرح در حاشیه این سفر بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: دور جدید سفرهای شهرستانی از یک ماه قبل آغاز شده و تاکنون شهرستان‌های بهاباد، تفت و مهریز مورد بازدید قرار گرفته‌اند که امید داریم تا ۵۰ روز آینده بازدید از کلیه شهرستان‌ها به پایان برسد.

گفتنی است محمدرضا ابویی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مهریز، حسین یوسفی رئیس اداره نگهداری ابنیه، محسن گلرسان رئیس اداره حفظ و نگهداری راه‌ها، علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و حمید حاجی ابراهیمی کارشناس حوزه دفتری مدیرکل در این سفر حضور داشتند.

نظر شما