شناسهٔ خبر: 66818111 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، به‌طور مرتب حراج‌های مختلفی را برای مشتریان خود برگزار می‌کند. خرید از انواع مختلف حراج دیجی کالا، فرصتی عالی برای خرید کالاهای مورد نیازتان با قیمتی پایین‌تر از قیمت‌های معمول هستند.

چگونه از تخفیف‌های روزانه دیجی کالا مطلع شویم؟

چگونه از تخفیف‌های روزانه دیجی کالا مطلع شویم؟

صاحب‌خبر -

دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، به‌طور مرتب حراج‌های مختلفی را برای مشتریان خود برگزار می‌کند. خرید از انواع مختلف حراج دیجی کالا، فرصتی عالی برای خرید کالاهای مورد نیازتان با قیمتی پایین‌تر از قیمت‌های معمول هستند.

حراجی‌های برگزار شده دیجی کالا در طول سال را می‌تواند به دسته‌های کلی زیر تقسیم کرد:

حراج‌های فصلی دیجی کالا

این حراج‌ها در فصول مختلف سال مانند حراج عید نوروز، حراج تابستان، حراج پاییز و حراج زمستان برگزار می‌شوند. در این حراج‌ها تخفیف‌های قابل توجهی برای انواع کالاها ارائه می‌شود.

یکی از طرح‌های تخفیفی مهم دیجی کالا که در دسته حراجی‌های فصلی قرار می‌گیرد، انبارتکانی نام دارد. معمولا در اواخر هر فصل اگر سری به وبسایت یا اپلیکیشن دیجی کالا بزنید یک اسلایدر یا بنر با این عنوان مشاهده خواهید کرد که در آن اطلاع از اعمال تخفیف‌های خوب و شگفت‌انگیزی روی انواع پوشاک، کفش و دیگر کالاهای مخصوص به آن فصل است.انبارتکانی پوشاک دیجی کالا

حراج‌های مناسبتی دیجی کالا

این حراج‌ها به مناسبت‌های مختلف مانند روز مادر، روز پدر، یلدا، عید نوروز و… برگزار می‌شوند. در این طرح‌ها معمولاً تخفیف‌های ویژه‌ای برای کالاهای مرتبط با آن مناسبت ارائه می‌شود. مثلا با نزدیک شدن به عید نوروز روی انواع پوشاک بهاره، لوازم دکوراتیو، ست‌های هفت سین و… تخفیف‌های خوبی گذاشته می‌شود. یا برای مثال جهت راحتی کاربران برای خرید کادوی روز مادر یا پدر، لندینگ‌های مخصوص در این وبسایت طراحی شده و انواع پیشنهادها برای خرید در دسته‌بندی‌های مشخص شده مثل پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم بهداشت و سلامت و… ارائه می‌شود.

حراج‌ برندهای خاص دیجی کالا

دیجی‌کالا به‌طور مرتب حراج‌هایی را برای کالاهای برندهای خاص و معمولا پرطرفدار برگزار می‌کند. در این حراج‌ها می‌توانید محصولات برند مورد علاقه خود را با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید.

مثلا در بین ساعت‌های مچی موجود در فروشگاه دیجی کالا، برندهای کاسیو و اوماکس در اکثر مواقع تخفیف‌های نسبتا بالایی دارند و کاربران می‌توانند خریدهای به‌صرفه‌ای از این برندها داشته باشند.

حراج‌های روزانه دیجی کالا

هر روز در این وبسایت، حراج‌های ویژه‌ای برای تعداد محدودی از کالاها ارائه می‌شود. بخش شگفت‌انگیزهای دیجی کالا مخصوص ارائه و مشاهده این کالاهاست که شما می‌توانید با مراجعه به آن و جستجو با فیلترهای موجود، محصول مورد نظر خود را با تخفیف مناسبی خریداری کنید. این حراج‌ها معمولاً برای مدت زمان کوتاهی فعال هستند و تخفیف‌های بسیار بالایی را ارائه می‌کنند. معمولا سقف تخفیف در طرح شگفت‌انگیز دیجی کالا ۸۰ درصد است اما گاهی درصد تخفیف‌هایی بیشتر از این هم بین کالاها مشاهده شده است.

روش‌های اطلاع از حراجی‌های دیجی کالا

همان‌طور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم اسلایدرها و بنرهای موجود در صفحه اصلی و دیگر صفحات وبسایت یا اپلیکیشن دیجی کالا اصلی‌ترین منبع برای اطلاع از برگزاری حراجی‌ها و طرح‌های تخفیفی در این فروشگاه هستند.

همچنین مراجعه به سربرگ “تخفیف‌ها و پیشنهادها” یا “تخفیف‌های شگفت‌انگیز” در این فروشگاه نیز می‌تواند شما را برای پیدا کردن حراجی مورد نظر یاری کند.تخفیف شگفت‌انگیز دیجی کالا

اما یکی دیگر از راه‌های آگاه شدن از تخفیف‌های بزرگ دیجی کالا، توجه به پیامک‌های دریافتی از طرف این فروشگاه است. معمولا اگر حراجی بزرگ و با تخفیف‌های بالایی در فروشگاه فعال باشد دیجی کالا سعی می‌کند از روش‌های مختلف مثل پیامک یا ارسال اعلان اپلیکیشن (برای کسانی که این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده‌اند) کاربران خود را مطلع سازد.

یک روش تضمینی دیگر نیز برای اطلاع از آخرین و جدیدترین تخفیف‌های دیجی کالا به شما معرفی می‌کنیم. وبسایت موپُن، ارائه‌دهنده کد تخفیف، یک مرجع معتبر و به‌روز برای انتشار کد تخفیف یا اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها و جشنواره‌های دیجی کالاست. جهت مشاهده حراجی‌های فعلی یا دریافت کد تخفیف دیجی کالا در انواع مختلف روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه در وبسایت موپُن هدایت شوید.

https://www.mopon.ir/کد-تخفیف-دیجی-کالا/فروشگاه-اینترنتی/کوپن

البته به این نکته توجه داشته باشید که موپُن فقط تخفیف‌های دیجی کالا را منتشر نمی‌کند؛ بلکه می‌توانید برای خرید یا ثبت سفارش در فروشگاه‌ها یا مراکز خدماتی آنلاین دیگری مانند اسنپ فود، تپسی، اکالا و… نیز به این پلتفرم مراجعه کنید.

و به عنوان روش آخر، عضویت در سرویس دیجی پلاس دیجی کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دیجی پلاس، سرویسی ویژه از دیجی کالا است که به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت اشتراک ماهیانه، از مزایای متعددی از جمله ارسال رایگان، تخفیف‌های ویژه، دسترسی به کتابخانه فیدیبو و موارد دیگر بهره‌مند شوند.

بدون شک، بزرگ‌ترین مزیت دیجی پلاس، ارسال رایگان اکثر کالاها است. با عضویت در این سرویس، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ارسال برای خریدهایتان از دیجی کالا ندارید؛ که این موضوع می‌تواند عامل صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌هایتان باشد. اما مزیت مهمی دیگری که عضویت در این سرویس دارد، امکان دسترسی زودتر کاربران آن به شگفت‌انگیزهای جدید وبسایت دیجی کالاست.

افرادی که اشتراک دیجی پلاس را خریده باشند، هر شب یک ساعت زودتر (یعنی حدود ساعت ۱۱ شب) می‌توانند لیست آپدیت شده تخفیف‎‌های شگفت‌انگیز را مشاهده کنند. به دلیل این که معمولا تعداد موجود برای هر کالا با تخفیف شگفت‌انگیز محدود است، این آگاهی زودتر از موعد، در واقع به نفع کاربران دیجی پلاس است و به‌اصطلاح دست آن‌ها در خرید از حراجی بازتر خواهد بود. این تخفیف‌ها می‌توانند شامل کالاهای مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، پوشاک و … باشد.دیجی پلاس دیجی کالا

نکاتی برای خرید از حراجی‌های دیجی‌کالا

  • قبل از شروع حراج، لیست کالاهایی را که نیاز دارید تهیه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در حین حراج تمرکز خود را حفظ کنید و از خرید کالاهای غیرضروری خودداری کنید.
  • قیمت‌ها را قبل و حین حراج مقایسه کنید. برای اطمینان از این که از تخفیف واقعی بهره‌مند می‌شوید، قبل از خرید قیمت کالا را در فروشگاه‌های دیگر بررسی کنید.
  • به نظرات سایر کاربران توجه کنید. قبل از خرید هر محصول، نظرات سایر کاربران را در مورد آن محصول مطالعه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از کیفیت محصول و تجربه سایر کاربران با آن محصول مطلع شوید.
  • سریع باشید! برخی از کالاها در حراج‌ دیجی‌کالا به سرعت تمام می‌شوند. مثلا اغلب کالاهای موجود در تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا لوازم آرایشی بین ۱ تا ۵ عدد باشد و شما ممکن است با تعلل در خرید، این فرصت طلایی خرید با نصف قیمت یا کمتر را از دست دهید.

نظر شما