شناسهٔ خبر: 66817642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شام غریبان رییس جمهور شهید در خرمشهر

آیین شام غریبان رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در خرمشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، مردم ولایتمدار و شهیدپرور خرمشهر امروز پنجشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پس از نماز مغرب و عشاء در پی شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانش در سانحه هوایی در مسجد جامع این شهرستان گرد هم آمدند و در آیین شام غریبان خدمتگذاران دولت سیزدهم در سوگ فراق رییس جمهور شهید عزاداری کردند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان در این مراسم گفت: مسولان باید الگوی آنها شهدا و شهیدان خدمت به ویژه شهید آیت الله رئيسی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: تسلی ما در از دست دادن آیت الله رئيسی حضور پرشور و قدردانی مردم بود‌ و باید قدر این مردم را همانند آیت الله رئيسی دانست.

او ادامه داد: آنهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران را به فساد متهم می‌کنند بیایند و جواب بدهند،شهید آیت الله رئيسي شهید خدمت زندگی ساده زیستی را پیشه گرفته بود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دیگر همراهان شهید آیت الله رئيسی از جمله امام جمعه تبریز و وزیر امور خارجه را مردانی سخت کوش در میدان عمل بودند.

در پایان این مراسم مداحی حاج حسین فخری با حضور پرشور مردم در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_11150399"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4241608/11150399?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما