شناسهٔ خبر: 66816921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام حضور مردم؛

حضور میلیونی مردم نشانه محبوبیت شهید آیت الله رییسی

کارشناس مسائل سیاسی: حضور میلیونی مردم در مراسم‌های شهید جمهور وهمراهانش ، نشان از تایید منش و سیره مردمی این بزرگمرد بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دهقانی اشکذری در استودیو خبر ۲۰ گفت: پیام مهم این حضور میلیونی مردم و وداع مردمی با رییس جمهور شهید وهمراهانش نشان از تایید مردم برمنش، رفتار و ویژگی‌های شخصیتی آیت الله رییسی بود.
وی ادامه داد: مردم در انقلاب بدنبال رییس جمهور و مدیری مردمی و فردی آشنا با اسلام واهل بیت (ع) بودند که آیت الله رییسی نشان داد که رییس جمهوری مردمی، مخلص، عدالت محور و ظلم وفساد ستیز است.
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم بدنبال رییس جمهوری بودند که در همه شرایط کنارشان باشد و مردم باحضور میلیونی خود از ویژگی‌های این رییس جمهور و مصادیق خدمت وی قدردانی کردند.
دهقانی گفت: مردم این مدیریت عالی را دیدند که اگر آیت الله رییسی، رییس جمهور شد مادر و برادرش زندگی ساده‌ای داشته باشند و مردم امدند تا از این مدیر قدردانی کنند. 
این استاد دانشگاه ادامه داد: رییس جمهوری که یک دست خادم الرضا و یک دست در خدمت مردم بود و این محبت اهل بیت (ع) که در کشور ما جریان دارد بسیار در شکل گیری این مدیریت عالی مهم بود ومردم مصادیق این مدیریت را دیدند. آیت الله رییسی در حین مدیریت خود جدایی از مردم را انتخاب نکرد و همیشه همراه و در میان مردم بود. 
دهقانی تاکید کرد: آیت الله رییسی درهمه دوره‌های مدیریتی خود ساده زیستی را فراموش نکرد و حلقه پنچگانه مدیریتی شکل گرفت. گام اول با پیروزی انقلاب اسلامی و گام دوم نظام اسلامی با رای مردم در سال ۵۸ و گام سوم نظام اسلامی با سبک آیت الله رییسی ماندگار شد و گام چهارم دولت اسلامی و کشور اسلامی و تمدن اسلامی انشالله بزودی شکل گیرد.
وی ادامه داد: انشالله پیام ملت ایران را دریافت کنیم و دنباله رو ایشان باشیم و بطوریکه مردم بدنبال رییس جمهوری اسلامی بودند که اگر روسای جمهوری بعدی به الگوی آیت الله رییسی توجه کنند، قطعا مردمی وموفق خواهند بود. 
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نباید خللی در کار کشور ایجاد شود و با گرفتن ارزش‌هایی از ایشان و پیاده کردن سیره‌های مدیریتی شهید جمهور، قطعا فرزندان این کشور با مدیریت خود و انرژی بیشتری ادامه دهنده راه این بزرگوار خواهند بود و به سمت قله‌های تمدن خواهیم رفت.

<div id="video-display-embed-code_11146392"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242040/11146392?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما