شناسهٔ خبر: 66816696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دستور‌های رئیس کل دادگستری استان سمنان درپی حادثه آتش‌سوزی واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار

رئیس کل دادگستری استان سمنان پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار، دستورهایی را به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی بعدی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: ظهر امروز آتش‌سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد و به محض اطلاع دستورات لازم به مسئولان قضایی گرمسار صادر شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، افزود: گزارش‌های اولیه از عدم رعایت اصول ایمنی و مجاز در بهره‌برداری از سوله تولید محصولات پلاستیکی حکایت می‌کند که منجر به بروز خسارت‌های مالی زیادی شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، اظهار کرد: به مسئولان قضایی گرمسار تکلیف شد، ضمن بازدید میدانی و بررسی علل وقوع حادثه، برای حفظ جان اشخاص و جلوگیری از وقوع انفجار‌های بیشتر که باعث آسیب به واحد‌های تولیدی دیگر و وقوع حوادث احتمالی بعدی شود، ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری، تصریح کرد: مسئولان قضایی گرمسار و سراسر استان سمنان باید ضمن شناسایی واحد‌های تولیدی که به صورت غیر مجاز فعالیت دارند و دعوت از متصدیان مربوطه با بسیج مسئولان اجرایی متولی، مشکلات را شناسایی و رفع کرده و درصدد فعالیت قانونی و ایمن تمامی بنگاه‌های اقتصادی حوزه‌های قضایی برآیند.

وی در ادامه، افزود: متاسفانه برخی از تجهیزات و محصولات این شرکت بر اثر آتش‌سوزی تخریب یا بلااستفاده شده و دستورات لازم جهت تشخیص علت قطعی وقوع حادثه در حال بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی در راستای تحقق شعار سال و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه در دستور کار دستگاه قضایی استان است و با بررسی کامل ابعاد این حادثه، علل وقوع آن، میزان دقیق خسارت و عمدی یا غیر عمدی بودن پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما