شناسهٔ خبر: 66816664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت امام حسین(ع) دلوار بمناسبت سوم خرداد

کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر نمود.

صاحب‌خبر -

 

بیانیه کانون بسیج پیشکسوتان مرکز مقاومت امام حسین(ع) دلوار بمناسبت سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"انافتحنالک فتحامبینا"
سوم خرداد ماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد، هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه های آنان.
دشمن‌ ‌راز ‌پیروزی‌ ‌ما ‌در ‌خرمشهر ‌و ‌خرمشهرها ‌را ‌به‌ ‌چشم‌ ‌دید ‌و ‌فهمید ‌این‌ ‌ملت‌ ‌اگر ‌پرچم‌ ‌اسلام‌ ‌و ‌ایمان‌ ‌را ‌برافراشته‌ ‌نگهدارد،‌ ‌در ‌همه‌ ‌میدان ها ‌پیروز ‌خواهد ‌شد.
سوم خردادماه، یادآور دلاورمردی ها و ایثارگری های شهیدان، همراهی ها و پایداری های ملت ایران، شجاعت ها و شهامت های فرماندهان جوان و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر قدس الله نفسه الزکیه است که به درستی فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد".
در شرایطی که دنیا باور نمی کرد جوانان مخلص ایرانی بتوانند با دست خالی در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح قد عَلَم کنند و خرمشهر را با آن همه استحکامات غیرقابل نفوذ، از چنگ شان خارج کنند، عملیات ظفرمندانه بیت‌ المقدس در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ با آزادی خونین شهر، طرحی نو در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی در انداخت و محاسبات استکبار و استبداد را نقش بر آب کرد.
این روز بزرگ و دیگر روزهای دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و ایثارگری های ملت مقاوم و شهیدپرور ایران اسلامی را باید ارج نهاد به درگاه لایزال الهی تعظیم و ساده شکر به جا آورد.
والعاقبه للمتقین

پایان خبر/

نظر شما